شیراز _ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: وظیفه امام جمعه نقد منصفانه است که این کار بدون نگاه سیاسی انجام می شود هرچند که نقد بیکاری و مشکلات اجتماعی موجود برای برخی از تهران نشینان خوش نیست.

وظیفه امام جمعه نقد منصفانه است/ فضای مجازی داخلی ایجاد شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز تاکید کرد: هرکجا به فکر کار جهادی بودیم و تلاش کردیم موفق شدیم اما هر زمانیکه به سمت تجملات و مادی گرایی رفتیم بازنده شدیم که دشمن نیز به دنبال همین است.

وی ادامه داد: کفار نیز بارها این مسیر را برای ما امتحان کردند اما در تمامی دفعات بازنده شدند.

امام جمعه شیراز با اشاره به فرارسیدن ۲۷ دی و شهادت نواب صفوی و یارانش یادآور شد: این روز سالروز شهادت ۴ جوان مجاهد، فداکار و مومن در حضور نماینده آمریکا است که حتی دولت شاه قصد داشت آنها را بخرد و حتی این هدیه شاه به وسیله آخوند دربار به نواب داده شد که با لبخند تمسخر آمیز شهید نواب صفوی این پیشنهادات از بین رفت.

آیت الله ایمانی افزود: آنها شهادت را انتخاب کردند، سال ۳۴ به غیر از شهادت های سال های ۵۷، ۶۷ است زیرا در آن تاریکی که هیچکس نمی توانست سخن بگوید نواب و یارانش چنین بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در اتفاقات اخیر مثلث منافقین، استکبار و عربستان با تمامی ابزار خود به خصوص فضای مجازی که اگر حساب شده نباشد مشکل آفرین است، حدود ۲۰ سال است شبکه های مجازی ایجاد شده اما به چه دلیل خودمان این تکنولوژی را نداریم و باید کلید آن در دست دیگران باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس یادوار شد: در این راستا عربستان با استفاده از فضای مجازی توانست عده ای هرچند محدود را به خیابان بیاورد که البته برخی گرفتار و فریب خورده بودند که دستگاه قضایی باید با رفعت اسلامی با آنها برخورد کند اما موج سواران باید مجازات عمل خود را ببینند.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: مشکل اینجاست که آمریکا عریان این موضوع را به شورای امنیت می برد و بازنده می شود بازهم کوتاه نمی آید و اینجا هم مانند همه فتنه های گذشته مردم وارد شدند.

امام جمعه شیراز یادآور شد: حضور پررنگ مردم جلو این توطئه را گرفت اما فتنه ای جدید در ذهن دشمنان خواهد بود و ملت باید همیشه هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به معرفی حجت الاسلام علی اکبری نیز گفت: طبیعی است که مسئولیت تغییر می کند اما گروهی در این فضای فتنه در فضای مجازی شروع کردن به توهین، وظیفه شرعی امام جمعه نقد منصفانه است و هیچکس با نگاه سیاسی نظر نمی دهد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: رفع مشکلات اشتغال، کاهش بیکاری و مشکلات اجتماعی وجود دارد و با نقد کرد هرچند برای برخی از تهران نشینان این انتقادات سخت است.

وی یادآور شد: موج توهین در این سایتها راه افتاد و معمولا از یک امام جمعه تعریف می کنند و مابقی را مورد توهین قرار می دهند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: پلیس فتا باید ورود کند و حتی من هم روی تخت بیمارستان مورد هجوم آنها قرار گرفتم که جرم من انتقاد کردن بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.