ساری- نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی برای آمریکا گران تمام شده است.

تبدیل ایران به قدرت جهانی برای آمریکا گران تمام شد/ طرح تجزیه کشورهای بزرگ یکی از اقدامات دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، اظهار کرد: برخی از مسائل روز جزء بیماری اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه تفرقه و تهمت یک بیماری اجتماعی است، تصریح کرد: با گسترش تفرقه و تهمت زمینه سوءاستفاده دشمن فراهم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: دشمن از اتحادی که بین مردم ایران وجود دارد، ناراحت است، در حال حاضر باید دشمنان امروز که مولد دشمنان صدر اسلام هستند را به خوبی شناسایی کرده و در برابر آنها باید به خوبی ایستادگی کنیم.

وی با اعلام اینکه در خارج از کشور دشمنان کینه‌توز داریم، افزود: این دشمن خودش را کدخدا عالم می‌داند و تعدادی نیرو در اطرافش حضور دارند و تنها کشوری که در برابر این دشمن ایستادگی کرده است، ایران اسلامی است.

طبرسی با اعلام اینکه برای آمریکا تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی بسیار گران تمام شد، گفت: ایران به کشوری مقتدر تبدیل شده است که دشمنان با توطئه‌ها و نقشه‌ها ما را از پای در بیاروند، برای برون رفت از چالش‌های که دشمنان اسلام ایجاد می‌کنند، باید سیره ائمه را سرلوحه کاری خویش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماحصل خون شهدا، مفقودین و جانبازان است، افزود: برای حفظ این عطیه الهی باید به شدت مراقبت کنیم، یکی از آفت‌های که ممکن است به انقلاب ما آسیب بزند ایجاد تفرقه است.

امام جمعه ساری یادآور شد: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دستیابی به اهداف شوم خودشان و در سخنرانی‌ها، مجالس و مصاحبه‌ها وحدت را حفظ کرده تا انقلاب اسلامی ایران حفظ شوند.

وی ادامه داد: تفرقه‌ یکی از اهرم‌های فشار سلطه‌گران در جوامع منسجم برای ایجاد اختلال در بین ملت‌های منسجم است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: طرح تجزیه کشورهای بزرگ یکی از اقدامات دشمنان در اقصی نقاط جهان است، طرح تجزیه سوریه، عراق و یمن برای تسلط کامل بر این کشورها است، تفرقه زمینه شادی دشمنان را فراهم و باعث از بین رفتن ملت‌ها می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.