جوین_ امام جمعه جوین در خطبه های امروز نماز جمعه جوین گفت: توطئه های امریکا در ایران در طول ۴ دهه انقلاب انجام شده و همچنان ادامه دارد.

توطئه های آمریکا در برابر ایران ادامه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه شهرستان جوین امروز درخطبه های نماز جمعه نماز گزاران را به تقوی وپرهیزگاری دعوت کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور درخطبه اول آرزوهای امریکا در نفوذ بر ملت ایران را در اغتشاشات اخیر بر باد رفته توصیف کرد، و گفت: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.  

خطیب جمعه جوین تاکید کرد: این توطئه ها درایران توسط امریکا اولین توطئه نبوده و آخرین آن نیز نخواهد بود، و در طول ۴ دهه گذشته این توطئه ها راامتحان کرده و بعد ازاین هم دست بردار نخواهد بود.  

امام جمعه جوین به تمامی دست اندر کاران چه در دولت و چه درسایر مراجع از جمله تیم مذاکره کننده هسته ای توصیه کرد: در تمامی موارد مذاکره هشیاری خود را حفظ کنند.  

خطیب جمعه جوین شهادت فدائیان اسلام نواب صفوی و یارانش را گرامی داشت، و گفت: این شهید بزرگوار در راه دین و اسلام جان خود را فدا کرد.  

امام جمعه جوین با ذکر خاطره ای از شهید نواب صفوی گفت: وقتی عوامل رژیم از مقابله با فدائیان اسلام نا کام شدند، با طرح توطئه ای می خواستند شهید نواب را تطمیع کنند وپیشنهاد های مختلفی دادند، شهید نواب صفوی پاسخ داد، یعنی من بیایم در دستگاه معاویه خدمت کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.