ایلام-امام جمعه ایلام گفت: ناکارآمد جلوه دادن نظام، فتنه جدید دشمنان داخلی و خارجی در آینده است.

فتنه جدید دشمنان ناکارآمد جلوه دادن نظام است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام فتنه جدید دشمنان داخلی و خارجی در آینده است.

وی تصریح کرد: نگرش غلط و غیر واقعی روشنفکران غربگرا به اقتصاد ایران و تکیه همه جانبه به برجام موجب ایجاد مشکلاتی شده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اغتشاشات چند روز اخیر که به توطئه جدید دشمنان انقلاب اسلامی کلید خورد با ورود قاطع و شکوهمند مردم به صحنه بسته شد.

وی بیان داشت: هرچند دولت در جهت ساماندهی اقتصادی کشور خدمات قابل توجهی داشته است اما شکوفایی و رونق اقتصادی و خروج از رکود به برجام گره زدند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دشمنان هم لبه تیغ تیز تبلیغات علیه نظام را در جلوه دادن ناکارآمدی نظام در رفع مشکلات روزمره مردم متمرکز کردند.

* شکست جدید آمریکا در شورای امنیت بزرگترین رسوایی این رژیم فاسد است

لطفی تصریح کرد: شکست جدید آمریکا در شورای امنیت بزرگترین رسوایی این رژیم فاسد است و اقدام اکثریت اعضای شورای امنیت سیلی محکمی را بر چهره سیاه رژیم آمریکا بود.

خطیب نماز جمعه ایلام گفت: برای آمریکایی‌ها نیز غیر قابل باور بود با چنین رسوایی و سرافکندگی و انزوای تاریخی در شورای امنیت مواجه شوند و در این مسئله کاخ سفید رو سیاه شد.

* ملت ایران با حضور در راهپیمایی پشتیبانی از نظام سنگ تمام گذاشتند

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی و تظاهرات و اعلام پشتیبانی مجدد از نظام و رهبری سنگ تمام گذاشتند و حالا نوبت مسؤولان است که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در اولویت اقدام خود قرار دهند.

لطفی تصریح کرد: دستگاه قضایی لیدرهای اغتشاشات اخیر را مجازات کند، رهبران فتنه جدید خائن به انقلاب، نظام و مردم هستند.

وی ادامه داد: برجام فواید و هم خساراتی برای نظام داشت، اولین خاصیت برجام آشکار شدن چهره فریبکارانه آمریکا و متحدان غربی‌اش بود که بر هیچگونه عهد و پیمانی ثابت‌قدم و پایبند نیستند.

خطیب نماز جمعه ایلام افزود: تعطیلی بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای که دستاورد تلاش‌های مخلصانه دانشمندان و دلسوزان بود از خسارت‌های برجام بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.