شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت: نماز جمعه سنگر وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان است فلذا باید دولتمردان اهتمام ویژه ای جهت حضور و برگزاری نماز های جمعه داشته باشند.

مسئولان و مدیران باید در صف اول نماز جمعه باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد با اشاره به سالگرد تاسیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه به فرمان حضرت امام گفت: نماز جمعه سنگر اتحاد و یکدلی میان مردم و مسئولان است که باید با قوت و قدرت هر هفته در جامعه مسلمین برگزار شود.

نکونام افزود: نماز جمعه دژی محکم در برابر فرهنگ غربی است که اجازه نخواهد داد توطئه های دشمنان بر این ملت بزرگ و سرافراز چیره شود و بحمدالله از اول انقلاب تا بحال توانسته است وحدت و همدلی را بین ملت افزایش داده و باعث یاس و نا امیدی دشمنان داخلی و خارجی گردیده است.

وی با انتقاد از برخی مسئولان و دولتمردان تاکید کرد: مسئولان و دولتمردان باید اهتمام وتوجه ویژه ای به برگزاری نماز های جمعه در سراسر کشور داشته باشند و مسئولان و دولتمردان باید در صف و خط مقدم نماز جمعه باشند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به حضور حجت الاسلام علی اکبری در راس شورای سیاستگزاری نماز جمعه وی را فردی توانمند و با هوش برشمرد و گفت: امیدواریم با حضور ایشان نماز های جمعه با شکوه بیشتر و برنامه ریزی دقیق و منسجم برگزار گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در خاتمه به مشکلات استان اشاره کرد و گفت: استان چهار محال آنطور که باید و شاید پیشرفت نکرده و از همین تریبون به مسئولان ،دولتمردان و نمایندگان مجلس توصیه می کنم به پیشرفت و توسعه استان توجه نموده و گامهائی بلند در این مسیر بردارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.