شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: یکی از مهترین مسائل در شکل گیری یک رسانه جهت گیری درست است، جهت درست توحیدی و صداقت، ارکان اصلی مطبوعات و نشریات است.

جهت گیری درست مهمترین رکن مطبوعات است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در جمع اصحاب رسانه به مناسبت سالروز شهادت غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری اسلام در تمام دنیا مطرح است.

وی افزود: تمام جهانی که نمی خواهد زیر بار این مکتب آسمانی برود امروز در برابر ایران قد علم کرده اند.

حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد:عدم سازش با استکبار سبب ایستادگی مستکبرین در برابر اسلام شده و همواره باید این مسئله مهم را مد نظر داشته باشیم که با یک چالش عظیم روبرو هستیم و آن چالشی که دنیای مستکبرین و مادی گراها و حکومت طلب ها در برابر ما مطرح است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نقش رسانه ها و مطبوعات در برابری با این چالش گفت: رسانه ها باید بدانند با عظیم ترین کار و مهمترین وجه روبرو هستند که در این زمینه باید با اندیشه انقلابی و تدبیر بتوانند در محکومیت این تفکرات گام بردارند.

وی تاکید کرد:وقتی یک رسانه یک شکل می گیرد باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشد در یک دنیای پر چالش و جهادی روبرو هستند و درک عظمت کار به مقاومت منجر می شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: یکی از مهترین مسائل در شکل گیری یک رسانه جهت گیری درست است، یک رسانه جهت گیری درست داشته باشد حتی اگر مخاطب بسیار کمی داشته باشد.یک رسانه جهت گیری مناسب داشته باشد جایگاه و منزلت سیاسی و اجتماعی نداشته باشد، چراکه این مسائل نسبت به جهت گیری مناسب رسانه از اهمیت کمتری برخوردار است.

حجت الاسلام نکونام افزود:جهت درست توحیدی و صداقت، ارکان اصلی یک مطبوعات و نشریات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.