مربی جاماییکایی گفت: از حضورم در استقلال و فعالیت در ایران شگفت‌زده‌ام و فکر می‌کنم بزرگ‌ترین چالش من در این کشور آموختن زبان فارسی باشد.

اولین اظهارنظر مربی جدید استقلال بعد از حضور در ایران

به گزارش قدس آنلاین، سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان میگوئل کولی، مربی جامائیکایی به استقلال آمد تا در کنار وینفرد شفر کادرفنی آبی‌پوشان کامل شود.

کولی کار در ایران و فعالیت در خاورمیانه را یک موضوع هیجان انگیز می داند و تنها دغدغه وی یادگیری زبان فارسی است.

کولی در این زمینه تاکید کرد: در مورد این جابه‌جایی از جامائیکا تا تهران خیلی شگفت زده‌ام. من می‌دانم حالا به کشوری آمده‌ام که تیم ملی کشورش یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2018 است و به استقلالی آمده ام که یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است و باید در این تیم مربیگری کنم.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین چالش من در ایران آموختن زبان فارسی خواهد بود که البته معقتدم به کمک یک مترجم این مشکل هم برطرف خواهد شد.علاوه بر این من یک مربی حرفه‌ای هستم بنابراین باید خودم را با شرایط تطبیق بدهم و زبان فارسی را نیز باید زود یاد بگیریم.

کولی تاکید کرد: در راستای برنامه هایم حضور در استقلال یک انتخاب صحیح است و من در مسیر درستی گام برداشته‌ام.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک مربی معتقدم که این انتخاب می تواند یک افق بلند مدت در کارنامه مربیگری ام باشد و همین تجربه می تواند کاری کند در فوتبال حرفه ای و در سطح بالا حرکت کنم.

کولی گفت: بی‌صبرانه مشتاق همکاری همه‌جانبه با شفر هستم، مربی آلمانی که توجه خیلی از علاقمندان فوتبال در جهان را به خود جلب کرده است و به عنوان مربی بین المللی ارمغان های زیادی در فوتبال دنیا داشته است.او مربی صادقی است و دوست دارم دانش خود را در اختیار دیگران قرار بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.