یزد - دبیر ستاد درآمد استان یزد گفت : میزان درآمدهای وصولی ۹ ماهه امسال استان ۹۷۵ میلیارد تومان بوده که این میزان پنج درصد کسری نشان می دهد.

درآمدهای استان یزد در ۹ ماهه امسال کاهش داشته است

به گزارش قدس آنلاین، علی نمازی در نشست ستاد درآمد استان اظهارداشت: این میزاد درآمد نسبت به میزان مصوب ۱۰۲۸ میلیارد تومان، پنج درصد کسری نشان می دهد، هر چند که در مقایسه با عملکرد مدت مشابه پارسال، ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: درآمدهای مالیاتی استان در این مدت مشتمل بر مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم به ترتیب ۵۹۰ و ۳۵۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب ۹۶۶ میلیارد تومان، دو درصد کسری داشته است . 

به گفته نمازی، درآمدهای ناشی از جرائم رانندگی داخل و خارج شهر نیز در این مدت هشت میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب ۳۳ میلیارد تومانی، ۷۶ درصد کاهش نشان می‌دهد . 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خاطرنشان ساخت: همچنین درآمدهای استان از محل نقل و انتقال خودرو، شماره‌گذاری اتومبیل و عوارض خروج از کشور، به ترتیب ۵.۶، ۲.۱ و ۱.۳ میلیارد تومان بوده است.

دبیر ستاد درآمد استان گفت: همچنین ۹۷ درصد از درآمدهای استان در این مدت درآمدهای مالیاتی و مابقی را درآمدهای خدمات و فروش کالا و جرائم و خسارات تشکیل داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.