مهدی بیات، مدیر ایرانی شارلوا ضمن تمجید از توانمندی‌های کاوه رضایی عنوان کرد باشگاهش به هیچ قیمتی حاضر به فروش این بازیکن نیست.

باشگاه شارلوا: رضایی را با ۱۰ میلیون یورو هم نمی‌فروشیم

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از اخبار فوتبال بلژیک، کاوه رضایی در این فصل با درخشش خود در شارلوا باعث شد که این تیم نتایج خوبی را در لیگ بلژیک به دست بیاورد.

مهدی بیات، مدیر ایرانی باشگاه شارلوا درباره بازیکن ایرانی خود گفت‌: ما از حضور کاوه رضایی کاملا رضایت داریم و باید اعلام کنم که به هیچ قیمت حاضر به فروش او نیستیم، حتی ۱۰ میلیون یورو. رضایی عنصر بسیار مهمی در تیم ما محسوب می‌شود و ما دوست داریم بازیکنان بزرگمان را نگه داریم تا به اهدافمان برسیم تا ببینیم تابستان آینده چه اتفاقی می‌افتد. در ژانویه به هیچ عنوان بازیکنی را نخواهیم فروخت.

او در ادامه‌ گفت‌: ما امسال باید حتما جام بگیریم به همین خاطر این قهرمانی در جام حذفی بلژیک هدف نخست ما است. در لیگ هم باید نتایج خوبی کسب کنیم.

بیات در پایان صحبت‌های خود گفت‌: رضایی الگوی کاملی برای هر مهاجم محسوب می‌شود. او مهاجمی سختکوش و باهوش است که شم بالایی برای گلزنی دارد و باعث موفقیت تیم شده است. ما مطمئنیم که او می‌تواند در ادامه‌ فصل ما را به موفقیت نزدیک‌تر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.