قزوین_ استاندار قزوین گفت: گام هایی را در جهت حل مشکلات سلامت شهر محمدیه برداشته ایم که می توان به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه در آینده ای نزدیک و مرتفع سازی مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی اشاره کرد.

ساخت بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی در محمدیه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی در جمع ساکنان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بین انقلاب های دنیا، مردمی ترین انقلابی بود که می توان از آن یاد کرد چراکه تنها انقلابی بود که تمام اقشار و گروه های مختلف مردم در شکل گیری آن نقش داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۲ دی ماه سالروز تأسیس شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۷ است، افزود: تشکیل این شورا به مفهوم پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی بود به گونه ای که ۴ روز بعد از آن شاه از ایران فرار کرد.

استاندار قزوین با اشاره به حوادث اخیر کشور و استان قزوین گفت: در این حوادث، مردم نشان دادند که علی رغم انتقادات، گلایه ها، مطالبات اقتصادی و اجتماعی به حقی که دارند، پای نظام و انقلاب ایستاده اند و هوشیاری و رفتار مدبرانه خود را نشان دادند؛ همانگونه که عموم مردم در تأسیس انقلاب سهم دارند در حفظ و حراست از آن در دوره ها و مقاطع مختلف نقش داشته و همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کرده اند.

زاهدی وحدت و همدلی را امری مهم و حساس دانست که می تواند ملت را در برابر دشمنان تجهیز کند و از آسیب های آنها در امان نگه دارد.

وی همچنین تفاوت سلیقه ها را امری طبیعی و خدادادی دانست که در کنار آن باید به مشترکات نیز توجه کرد و یادآور شد: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آنها حرکت کنیم.

استاندار قزوین به مطالبات و دغدغه های بخش محمدیه پرداخت و تصریح کرد: ارتقای این بخش به شهرستان از مطالبات ساکنان و مسئولان منطقه است که مطابق قانون و براساس ضوابط تقسیمات کشوری آن را پیگیری می کنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: گام هایی را در جهت حل مشکلات سلامت شهر محمدیه برداشته ایم که از موارد آن می توان به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه در آینده ای نزدیک و مرتفع سازی مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی اشاره کرد.

دیدار با امام جمعه محمدیه، بازدید از مصلی در حال ساخت این شهر از جمله برنامه های استاندار قزوین به محمدیه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.