بجنورد- مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: روزانه ۱۵ مرد و  بیش از ۶ زن (۶/۳ نفر) مدعی مصدومیت در نزاع به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

 مراجعه روزانه بیش از ۲۰ مصدوم به پزشکی قانونی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان شمالی، دکتر سلحشور  با اعلام این خبر گفت: تا پایان آذر ماه سال جاری، پنج هزار و ۹۰۹ پرونده مصدوم مدعی مصدومیت در نزاع در استان بررسی شد. از این تعداد چهار هزار و ۱۶۱ نفر مرد و یک هزار ۷۴۸ نفر زن بوده‌اند. 

وی در خصوص تفکیک ماهانه آمار نزاع استان گفت: طی نه ماهه گذشته، مرداد ماه با تعداد ۸۱۶ نفر بیشترین و آذر ماه با تعداد ۳۸۰ نفر کمترین تعداد مدعی مصدومیت در نزاع را در پزشکی قانونی داشته‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته، مجموع آمار مدعیان مصدومیت نزاع، رشدی سه درصدی داشته است.

وی افزود: آمار مدعیان مصدومیت در نزاع نشان میدهد، بجنورد با تعداد دو هزار و ۳۶۹ نفر بیشترین تعداد را داشت و پس از آن شهرستانهای شیروان(یک هزار و ۱۹۴ نفر)، اسفراین(یک هزار و ۵۴ نفر)، آشخانه۵۵۸ نفر)، فاروج(۳۶۵ نفر)، جاجرم(۲۸۴ نفر) قرار دارند و کمترین آمار مربوط به شهرستان راز با تعداد ۸۵ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال ۱۳۹۵، تعداد شش هزار و ۹۵۵ نفر مدعی مصدومیت در نزاع، در مراکز پزشکی قانونی استان معاینه شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.