کرج- سرمربی تیم ملی دانش آموزی ایران با بیان اینکه مسابقات آسیایی تابستان سال آینده به میزبانی هندوستان برگزار خواهد شد گفت: به دلیل مشکلات مالی آموزش و پرورش، اعزام تیم ملی ایران به این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اعزام تیم ملی دانش آموزی به مسابقات آسیایی در هاله ای از ابهام

داوود عنبرستانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد:در مسابقات آسیایی اخیر که به میزبانی شیراز برگزار شد تیم ملی ایران به مقام قهرمانی دست یافت و به عنوان یک تیم قدرتمند در آسیا نباید به خاطر مشکلات مالی از حضور در مسابقات مختلف محروم شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی با اشاره به اهمیت حضور در مسابقات آسیایی برای بازیکنان گفت: در مسابقات اخیر چند بازیکن از تیم دانش آموزی ایران به فوتبال ملی معرفی شدند و حتی به عنوان سهمیه لیگ برتری می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

فوتبال البرز دچار مشکلات زیرساختی است

سرمربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی در ادامه به شرایط فوتبال پایه در البرز اشاره کرد وگفت: با مشکلات زیر ساختی بسیاری در استان البرز مواجه هستیم که هریک به تنهایی می توانند فرایند استعدادیابی را با مشکلاتی روبرو کنند.

وی ادامه داد: لیگ فوتبال در استان البرز هنوز به شکل حرفه ای برگزار نمی شود و با نبود زمین مناسب و حامیان مالی نمی توان منتظر آینده درخشانی برای فوتبال استان بود.

وی افزود: براساس استانداردهای فوتبال هر تیم باید زمین مخصوص به خود را داشته باشد اما تا کنون نه تنها در استان البرز بلکه در اغلب استان های کشور این استانداردها رعایت نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانش آموزی با اشاره به لزوم استعدادیابی در استان البرز گفت: همواره بازیکنان بزرگی از کرج به تیم ملی معرفی شده اند و این فرایند باید ادامه داشته باشد.

عنبرستانی افزود: در سال های اخیر باتوجه به تمام مشکلاتی که وجود داشت اما سعی کردیم تا بحث استعدادیابی را در استان البرز شکوفا نگاه داریم و بازیکنانی همچون محمدرضا اخباری و روزبه چشمی را به فوتبال ملی معرفی کرده ایم.

وی به عدم ورود دلال ها به فوتبال پایه استان البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود اعتبار مالی در فوتبال پایه تاکنون دلالی زیادی در این بخش دیده نشده است.

عنبرستانی در پایان گفت: تنها تعهد و علاقه به معرفی استعدادهای نوظهور به فوتبال ملی باعث شده است تا مربیان پایه همچنان به فعالیت خود در این بخش ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.