ایلام- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بازار فروش، دغدغه اصلی فعالان صنایع دستی ایلام است.

بازار فروش، دغدغه اصلی صنایع دستی ایلام است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمالک شنبه زاده روز شنبه در آیین رونمایی از کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی با عنوان «آنلاین شوید – جهانی بفروشید» با محوریت ایجاد بستر معرفی محصولات صنایع دستی ایلام، با بیان اینکه مشارکت میراث فرهنگی استان، با شرکت ملی پست و شرکت زودل فرصتی را فراهم کرده تا اندکی از مشکلات بازار فروش محصولات صنایع دستی استان کاسته شود، اظهارداشت: استفاده از فضای مجازی در سراسر جهان رو به افزایش است و این فضا فرصتی خوب برای معرفی کالاها و خدمات در سراسر جهان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین بازار فروش و بدست آوردن مشتریان جدید و بازار گسترده، از مهمترین دغدغه های فعالان صنایع دستی استان ایلام است، افزود: با توجه به روند توسعه فناوری های نوین  در عرصه جهانی، پیش بینی شده که ۹۰ درصد فعالیت های آتی جهان در این فضا صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام حذف واسطه ها در تجارت الکترونیک و بستر فراهم شده برای عرضه مستقیم کالا و خدمات به مشتریان و بازارهای هدف را از مهمترین مزیت های تجارت الکترونیک در ایران و جهان دانست و عنوان کرد: در استان بدلیل عدم شناخت بازار توسط اغلب صنعتگران صنایع دستی، برخی واسطه ها محصولات تولیدی این فعالان را خریداری کرده و با برند سایر شهرها به قیمت های گزاف به فروش می رسانند که در این بین تنها صنعت گران به حق و حقوق دست نمی یابند.

عبدالمالک شنبه زاده ارائه محصول به قیمت تولیدی به مشتری را از دیگر مزیت های عرضه مستقیم کالاهای تولیدی دانست و ادامه داد: با استفاده از تجارت  الکترونیک، هم در وقت صرفه جویی خواهد شد و همچنین با کاهش رفت و آمدها و متعاقب آن استفاده کمتر از خودروها، آلایندگی شهرها نیز کاهش یافته و از این طریق به حفظ محیط زیست نیز کمک شایان توجهی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.