بجنورد- مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی گفت: در اجرای قانون ساماندهی و تولید عرضه مسکن دو هزار و ۳۳ فقره سند مالکیت در نه ماه سال جاری در استان صادر شد.

بیش از دو هزار سند مالکیت در خراسان شمالی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی، اسدی در نشست مدیران کل بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک به تسریع در صدور اسناد ثبتی روستاییان تاکید کرد و افزود: از این تعداد یک هزارو ۳۱۰مورد اسناد مالکیت در حوزه روستاها و ۷۲۳ فقره در حوزه شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر صادر و به مالکین تحویل شده است که این تعداد با توجه به رشد جمعیتی روستا مناسب به نظر نمی رسد و نیاز به فعالیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد:  اقدامات به عمل آمده و نگاهی که دولت برای حضور روستاییان در منطقه و توسعه روستا داشته  نشان می دهد که گام بسیار موثری برداشته شده که انشا ا... ماهم بتوانیم با تعامل اقدامات را به منصه ظهور بگذاریم.

 وی در همین خصوص ادامه داد: این قانون فرصت بسیار مناسبی است در جهت سند دار نمودن ساختمان های فاقد سند رسمی که فرمانداری ها، بخشداری ها و شورای اسلامی شهر و روستا می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب از مزایای این قانونها در جهت رفاه حال مردم  بهره مندی لازم را برده، چراکه دولت با هزینه کرد دراین بخشها کمک شایانی به مردم درجهت تثبیت مالکیت و سنددار نمودن منازل مسکونی نموده است.

وی با برشمردن مزایای قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن گفت: روستاها باید تقویت شود تا با ایجاد امکانات، کمکی به توسعه روستاها شود ونقش دهیاری ها وبخشداری ها در آگاهی دادن  می تواند در کمک به بنیاد مسکن و تثبیت مالکیت و سندار نمودن اراضی روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.