بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در شهر آشخانه اقدام به خرید و فروش برنج قاچاق می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل دپوی کالای قاچاق را شناسائی کردند، افزود: ماموران با مراجعه به محل اعلامی به یک دستگاه کامیون که در محل پارک شده بود مشکوک که در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۵۰۰ عدد کیسه ۱۰ کیلویی به وزن ۱۵ تن برنج قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۹۰۰ میلیون ریال برآور شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت:  متهمان به همراه کلای قاچاق مکشوفه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

کشف زمین خواری ۶ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری ۶ میلیارد ریالی در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی وقفی در یکی از محلات شهرستان بجنورد موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های فنی کارگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی وقفی در یکی از محلات شهرستان بجنورد به مساحت ۹۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

دستگیری سارق حرفه ای احشام 

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از دستگیری سارق حرفه ای احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر سجادی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: یکی از دامداران هنگام سرکشی از دامداری خود متوجه حضور دو نفر غریبه که در حال باز کردن قفل درب دامداری بودند، می شود که بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

وی با اشاره به اینکه ماموران هنگام مراجعه به محل مشاهده کردند که سارقان از تاریکی شب استفاده کرده و متواری شدند، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ سجادی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم اقلامی از قبیل چند عدد انواع دیلم، یک عدد چراغ قوه و تعدادی ترقه کشف شد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.