۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 583843

مثلث دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران که رهبر معظم انقلاب در سخنان ۱۹ دی امسال به آن اشاره کردند، یک مکانیزم دائمی از اوایل انقلاب اسلامی از سوی دشمن است که همواره با انگیزه ایجاد تفرقه و القای شرایط نامناسب زندگی، در ایران سعی دارند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند که البته همیشه ناکام مانده‌اند.

مسئولان از فرصت سازی برای مثلث دشمن پرهیز کنند

قدس آنلاین- مثلث دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران که رهبر معظم انقلاب در سخنان ۱۹ دی امسال به آن اشاره کردند، یک مکانیزم دائمی از اوایل انقلاب اسلامی از سوی دشمن است که همواره با انگیزه ایجاد تفرقه و القای شرایط نامناسب زندگی، در ایران سعی دارند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند که البته همیشه ناکام مانده‌اند. در ۳۹ سال گذشته، دشمن همواره مترصد ایجاد شکاف و رخنه‌ای در نظام بوده است تا از این فرصت برای ضربه زدن به اصل انقلاب استفاده کند. به طوری که گروه‌های تجزیه طلب کردستان، صدام، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از همان سال ۵۷ جنگ با ایران را در اولویت‌های اصلی فعالیت‌های سیاسی شان قرار دادند و با تحمیل جنگ هشت ساله بر ایران در تفکر براندازی انقلاب ایران بودند. پس از جنگ تحمیلی، آمریکایی‌ها با همدستی اسرائیلی‌ها همواره گزینه هایی را علیه ملت ایران رو کردند که هر بار با شکست مواجه شدند؛ اگرچه عبرتی از تاریخ نگرفتند و دوباره برنامه جدیدی را آغاز کردند. دشمنان انقلاب اسلامی بعد از گذشت حدود ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی هنوز به یک نکته اساسی پی نبرده‌اند و آن اینکه، مردم ایران را بخوبی نشناخته‌اند به طوری که شاید مردم دارای مشکلات اقتصادی باشند اما اولویت‌ها را بخوبی تشخیص می‌دهند و همچون ابتدای انقلاب حامی نظام و ولایت فقیه هستند.
سخن مهم‌تر آنکه برخی کشورهای منطقه که در این مثلث دشمن، آتش افروزی و با آن‌ها همدستی کرده و با حمایت‌های خودشان همواره ایران را به عدم وجود دموکراسی محکوم می‌کنند، حتی یک انتخابات در کشورشان برگزار نمی‌شود و مردم آن‌ها حتی از برخی حقوق اولیه زندگی نیز محروم هستند.
از طرفی دیگر، سخن قابل تأمل مهم و حائز اهمیت آن است که هرگاه عوامل و نیروهای داخلی در این ۳۹ سال، قدرتمند ظاهر شده‌اند و نفوذ در ساختار کشور کمتر و یا مهار شده است، این مثلث در رسیدن به اهدافش سریع‌تر ناکام شده است. به طوری که اگر در چند سال اخیر، دولت در زمینه‌های مختلف بخصوص حوزه اقتصادی مؤثر عمل می‌کرد و به مطالبات به حق مردم رسیدگی کرده بود، مجالی برای جولان و فضاسازی این مثلث در داخل کشور ایجاد نمی‌شد. از سوی دیگر، این مثلث از ملت ایران و انقلاب اسلامی خشمگین است و برای تخریب نظام همیشه و به صورت مستمر در حال برنامه ریزی و طرح ریزی می‌باشد و همزمان سعی دارد از چند عرصه وارد تهاجم شود از این رو عرصه برای فعالیت این مثلث باید محدود شود و مسئولان در هر رده‌ای از فرصت سازی برای دشمن باید پرهیز کنند. مسئولان و بخصوص قوه مجریه باید به این نکته آگاهی داشته باشند که تکیه‌گاه اصلی این انقلاب و نظام، مردم هستند، از این رو با قطع امید از بیگانگان و اتکا به توانمندی‌های داخل و انس و تعامل بیشتر با مردم باید مراقب نفوذ دشمن باشد تا فضا برای سوءاستفاده دشمن مهیا نشود و مثلث دشمنی با ایران همچون گذشته ناکام بماند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.