قزوین_ مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان قزوین گفت: تأمین مسکن برای پزشکان امری ضروری است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار می رود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

لزوم همکاری مسئولان برای تامین مسکن پزشکان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اعضای نظام پزشکی استان قزوین صبح روز یکشنبه با استاندار قزوین دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین اظهار داشت: اگر زمین پیش بینی شده کشاورزی نباشد و مشکل قانونی نیز نداشته باشد آماده ایم با حضور کارشناسان راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از این زمین بازدید کرده و سپس نظر نهایی خود را اعلام کنیم.

درخواست همکاری برای احداث مسکن پزشکان متخصص توسط اعضای نظام پزشکی استان قزوین از استاندار، از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان قزوین نیز در این دیدار گفت: تأمین مسکن برای پزشکان امری ضروری است که باید به آن پاسخ داده شود و از مسئولان انتظار می رود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

مجید نصری با اشاره به اینکه قطعه زمینی در داخل شهر قزوین از سال ۷۷ توسط تعاونی مسکن پزشکان خریداری شده که هنوز نتوانسته ایم نسبت به ساخت اقدام کنیم، اضافه کرد: از استاندار قزوین انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی اضافه کرد: این زمین به مساحت ۱۶.۵ هکتار آماده قطعه بندی برای ۲۵۰ نفر است که به عنوان شهرک سلامت با رعایت همه مسائل زیست محیطی و ایجاد فضای سبز و زمینهای ورزشی و جاده سلامت می تواند نمونه خوبی از یک ساخت و سازی دوستدار محیط زیست باشد.

مدیرعامل تعاونی مسکن پزشکان استان قزوین بیان کرد: در کوتاه مدت می توان برای ۵ هزار نفر در این ساخت و ساز شغل ایجاد کرد که در صورت موافقت و حل مشکل حریم با پادگان ارتش می توان ساخت و ساز این واحدها را عملیاتی کرد.

گفتنی است این دیدار با هدف آشنایی بیشتر استاندار با مسایل و مشکلات نظام پرستاری استان صورت گرفت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.