کرج- رئیس اداره ورزش و جوانان غرب شهرستان کرج با ابراز خرسندی از ارتقاء اداری و تفکیک ورزش این کلانشهر به ۲بخش شرق و غرب گفت: با این اتفاق نشاط و پویایی خاصی به کالبد ورزش دمیده شده است.

گسترش نشاط و پویایی با توسعه ورزش

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: از ابتدای آذرماه سال جاری ادارات ورزش و جوانان غرب و شرق کرج به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: فعالیت ۲ اداره مستقل در کرج نکات مثبتی به همراه دارد که از آن جمله می توان به کاهش اتلاف وقت و انرژی برای مراجعه کنندگان اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان غرب کرج ادامه داد: در حال حاضر فضای اداری کافی و مناسب برای ارائه خدمات مهیا می باشد اما در آینده نیاز به گسترش فضا و امکانات خواهیم داشت.

محبی به تعداد قابل توجه باشگاه های ورزشی خصوصی در منطقه غرب کرج اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ باشگاه ورزشی در این محدوده فعالیت می کنند که نشان از ظرفیت های بالای منطقه دارد.

وی با اشاره به فعالیت هیئت های ورزشی در کرج و اهمیت افزایش این هیئت ها گفت: ۵ هیئت ورزشی در منطقه غرب شهر کرج فعال شده است و با توجه به اهمیت فعالیت رشته های ورزشی این تعداد تا پایان سال جاری به ۱۵ هیئت ورزشی خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان غرب کرج به اهمیت توسعه ورزش در سطح استان اشاره کردو گفت: به دنبال راه اندازی هیئت های ورزشی در شهرهای اقماری و مناطق متراکم جمعیتی چون حصارک و مهرشهر هستیم تا توسعه ورزش به شکل موثرتری انجام شود.

محبی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ فضای ورزشی دولتی به جمعیتی در حدود ۹۵۲ هزار خدمات می دهند که امیدوارم با گذشت زمان بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان کرجی در غرب این شهر ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.