۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 583922

فریمان_ پلیس فتا شهرستان فریمان عامل مزاحمت های سایبری برای دختر جوان را شناسایی و دستگیر کرد.

مزاحم تلگرامی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین،  پلیس فتا شهرستان فریمان عامل مزاحمت های سایبری برای دختر جوان را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ «علی اکبر قربانی» فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در این خصوص گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر مزاحمت های فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، فردی ناشناس با انتشار محتوای غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی علیه وی و خانواده اش، موجب هتک حیثیت شده است.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم که مردی جوان است در بازجویی های اولیه منکر هر گونه مزاحمتی بود، با مشاهده اسناد و مدارک غیر قابل انکار پلیس به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد این فرد از اقوام و خواستگار شاکی پرونده می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان خاطر نشان کرد: متهم انگیزه خود را دلیلی برای برهم زدن مراسم خواستگاری با توجه به عدم تمایل وی به ازدواج و اصرار خانواده اش برای ازدواج اعلام کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به عموم شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و انتشار تصاویر و فیلم های شخصی در شبکه های اجتماعی خودداری نمایند و همچنین به افرادی که در این فضا اقدام به مزاحمت برای مردم می کنند هشدار داد؛ طبق قانون جرائم رایانه ای با آنها برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.