قزوین_ به منظور گسترش همکاری فرهنگی و آموزشی و ترویج فرهنگ استاندارد تفاهم نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اداره استاندارد امضاء شد.

توسعه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تفاهم نامه همکاری استاندارد قزوین با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان منعقد شد.

 به منظور گسترش همکاری های فرهنگی، هنری و تربیتی و افزایش ارتباط بین آموزش های رسمی و غیر رسمی با نیاز های دانش آموزان و بازار کار، تأمین بستر فرهنگی و ترویج فرهنگ استاندارد و استفاده بهینه از ظرفیت های مشترک برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و هنری در راستای اهداف استاندارد، محمود رضا طاهری مدیر کل استاندارد استان قزوین با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، تفاهم‌ نامه‌ همکاری را با مژده عروجی مدیر کل این کانون امضا کرد. 

در این نشست محمود رضا طاهری مدیر کل استاندارد قزوین ضمن اشاره به  اهمیت آموزش در سطوح کودک و نوجوان بر استفاده بهینه از توانایی‌های علمی، آموزشی و ترویجی طرفین و همکاری متقابل تأکید کرد.

در ادامه مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با بیان اینکه گسترش فعالیت‌های مشترک ترویجی در قالب ارائه آموزش‌های مرتبط با استاندارد هدف اصلی این تفاهم نامه است، آمادگی کانون را برای چاپ گاهنامه، پوستر، روزنامه دیواری، بروشور، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، برگزاری تئاتر و نمایش با موضوع استاندارد، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مشترک را اعلام نمود.

گفتنی است این تفاهم نامه در  ۸ ماده به امضای طرفین رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.