کاپیتان تیم فوتبال پرپسولیس ضمن حمایت از مهدی طارمی گفت: طارمی با رفتنش بیشترین سود را به باشگاه رساند.

حمایت کاپیتان از جدایی طارمی از پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین،  بحث مهم این روزهای پرسپولیس به جدایی مهدی طارمی مربوط می‌شود. کاپیتان پرسپولیس همواره یکی از حامیان او در این مدت بوده  و اکنون نظرش درباره جدایی‌اش از این تیم و حضور در لیگ ستارگان قطر چیست؟ سیدجلال حسینی که سابقه حضور در تیم الاهلی قطر را در کارنامه دارد در خصوص حضور طارمی در الغرافه و واکنش‌هایی که این انتقال داشته اینطور می‌گوید: در ابتدا باید بگویم باید عملکرد مهدی طارمی را در طول دو فصل اخیر دید. مهدی دو فصل اخیر بهترین گلزن لیگ و پرسپولیس بوده و در لیگ قهرمانان نیز کمک بزرگی به ما کرد. این تصمیمی بود که گرفت و باید به تصمیم او احترام گذاشت.

وی افزود: مسلما در این تصمیم تنها خودش را لحاظ نکرده و اگر غیر احساسی به این تصمیم نگاه کنیم متوجه می‌شوید که در این برهه کمک مالی بزرگی هم به باشگاه کرده است. شرایط فوتبال حرفه‌ای است و او باید برای دنیای خودش هم تصمیم مناسبی می‌گرفت. در خصوص حضورش در فوتبال قطر هم مسلما کار سختی خواهد داشت. قطر بازیکنان خوبی را به لیگ خود تزریق کرده و انتظار آنها این است که شرایطی خیلی بالاتر از بازیکنان خودشان درخشش داشته باشند. خوشبختانه مهدی از توانایی فردی و فنی خوبی برخوردار است و می‌تواند از این فشار به خوبی خارج شود و البته کارش هم چندان آسان نیست چون انتظارات خیلی بالاست.

اینکه مهدی طارمی به عنوان یکی از عوامل محرومیت پرسپولیس – نه مقصر بلکه یکی از عوامل- از اولین افرادی بود که باشگاه را ترک کرد به موضوعی تبدیل شده که هواداران به شدت علیه او موضع بگیرند و نسبت به وفاداری دیگر بازیکنان نیز در این موقعیت حساس محرومیت نقل و انتقالاتی شک داشته باشند. نظر سیدجلال در اینباره؟ من این مساله را قبول ندارم. ابتدا باید بگویم که فوتبال حرفه‌ای است و از کجا معلوم که طارمی در پرسپولیس می‌ماند و مثلا خدای ناکرده به خاطر مصدومیت شدید باشگاه او را کنار نمی‌گذاشت؟ باشگاه و بازیکن در عین حال که منافع تیم و هوادار را دنبال می‌کنند باید منافع خودشان را هم در نظر بگیرند. در ضمن این مساله را در نظر بگیرید که مهدی در این انتقال بیشترین سهم را به باشگاه داده و از نظر مالی در این شرایط بی‌پولی شرایط خوبی را ایجاد کرده است.

حسینی تاکید کرد: مهدی دو ماه دیگر با باشگاه قرارداد داشت و فکر می‌کنید کار سختی بود بعد از این مدت باشگاه را ترک کند؟ آیا الان که بعد از محرومیت باشگاه الغرافه او را خواسته، در پایان فصل بعد از چند بازی و احتمالا درخشش در بازی‌های باقی‌مانده نمی‌توانست بار دیگر با پیشنهاد مناسب دیگری جدا شود؟ آن زمان به عنوان بازیکن آزاد هم می‌رفت و یک ریال هم به پرسپولیس نمی‌رسید اما مهدی زمانی رفت که از جدایی‌اش باشگاه هم به نفع برسد. باید پای حرف و درد دل مهدی هم بنشینید و مسلما به زودی او نیز حرف خواهد زد و این مسائل را بیان می‌کند. نباید او را تحت فشار قرار داد و در روزگاری که هیچکس از یک ریال خود نمی‌گذرد مهدی سودی چند میلیاردی نصیب باشگاه کرد و از قرارداد این فصل خود نیز گذشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.