قزوین_ معاون اقتصادی استاندار قزوین معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: تشکیل صندوق کشمش در استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه کشت و افزایش تولید و حمایت جدی از کشاورزان است. 

 توسعه کشت، افزایش تولید و حمایت جدی از کشاورزان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منوچهر حبیبی صبح روز دوشنبه در  جلسه بررسی آخرین وضعیت تشکیل صندوق کشمش استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل صندوق کشمش در استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه کشت و افزایش تولید و حمایت جدی از کشاورزان است. 

وی با بیان اینکه صندوق کشمش با ۵۱ درصد سهم واریزی از سوی تولیدکنندگان و ۴۹ درصد سهم دولت فعالیت های مقدماتی خود را آغاز کرده و بزودی با تشکیل مجمع، اعضاء هیئت مدیره صندوق تشکیل می شود، افزود: تشکیل صندوق کشمش یکی از مصوبات مهم سفر هیئت دولت به استان قزوین بوده که با هدف حمایت از توسعه بخش کشاورزی و کمک به تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن صورت گرفته است.
معاون اقتصادی استانداری قزوین به تشکیل این صندوق در مدت یکماه آینده تأکید کرد و گفت: صندوق کشمش برای حل مشکلات مردم و انگورکاران باید به زودی تشکیل و انسجام لازم بین تاکداران تقویت شود.
حبیبی تصریح کرد: یارانه تخصیص داده شده از سوی دولت نیز به استان قزوین ابلاغ شده است که به حساب این صندوق واریز می شود تا با تقویت توان مالی صندوق مشکل باغداران تاکستان مرتفع شود.

 فرماندار تاکستان از انتخاب هیأت مدیره صندوق در استان قزوین همزمان با واریز سهم دولت خبر داد.

گفتنی است در این مراسم سایر مسؤولان استانی و شهرستانی از جمله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.