در حالی که یحیی گل‌محمدی نامه تسویه حسابش را برای باشگاه تراکتورسازی فرستاده است، مصطفی آجورلو برای مذاکره با مصطفی دنیزلی امشب به ترکیه سفر می کند.

گزارش کامل از آخرین وضعیت تراکتورسازی/ از سفر آجورلو به ترکیه تا بازگشت بازیکن یاغی به تمرینات

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه ای گزینه اصلی تراکتورسازی برای قبول هدایت این تیم است. بر این اساس آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی از سوی هیات مدیره ماموریت پیدا کرده تا مذاکرات با دنیزلی را به سرانجام برساند و این مربی را به ایران بیاورد. مدیرعامل تراکتور امشب قصد دارد در سفری به کشور ترکیه مقدمات کار برای حضور مربی ترکیه ای در ایران را فراهم کند و در جلسه رودررو با او به توافق برسد. در صورتی که این توافق نهایی حاصل شود، دنیزلی طی روزهای آینده به ایران سفر و  کارش را شروع می کند.

گل محمدی بی خیال ۵۰ درصد قراردادش شد
باشگاه تراکتورسازی و یحیی گل‌محمدی به دلیل اختلافاتی که بین سرمربی و مدیرعامل به وجود آمد به بن بست رسیدند تا اینکه جدایی گل‌محمدی از این تیم قطعی شود.در همین راستا گل‌محمدی نامه تسویه حساب خود را برای انجام کارهای جدایی به باشگاه فرستاد و منتظر است مصطفی آجورلو این نامه را امضا کند تا کارهای جدایی را انجام دهد. گل‌محمدی حاضر شده ۵۰ درصد مابقی قراردادش را به تراکتورسازی ببخشد.

بازگشت بازیکن یاغی
سینا عشوری هافبک باتجربه تراکتورسازی بعد از مصدومیتی که گریبانش را گرفت و مدت زیادی از میادین فوتبال دور بود، در بازگشت به ترکیب تراکتورسازی نتوانست آنطور که باید عملکرد مطلوبی داشته باشد. در این شرایط یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور او را در لیست مازاد نیم فصل قرار داد اما باشگاه با این بازیکن فسخ قرارداد نکرد. نام عشوری در لیست تراکتورسازی باقی ماند و حالا که جدایی یحیی گل محمدی از جمع سرخپوشان قطعی شده ، این بازیکن قرار است با حضور سرمربی جدید به تمرینات برگردد.

گروسیان رفتنی شد
فرزین گروسیان دروازه بان تیم تراکتورسازی کم تجربه از ابتدای فصل تاکنون در همه بازی ها به عنوان دروازه بان اول تراکتورسازی به میدان رفت و در این مدت اشتباهات فراوانی داشت. او اگرچه در چندمسابقه هم عملکرد خوبی داشت، اما امتیاز های حساسی را با اشتباهات خود از تراکتور گرفت که این موضوع عصبانیت کادرفنی و به خصوص هواداران را در پی داشته است. با توجه به ناراحتی شدید هواداران از گروسیان و نارضایتی از عملکرد این دروازه بان، او حالا در آستانه جدایی از تراکتورسازی قرار گرفته و بعید است جایی در لیست تیم تبریزی برای حضور در تبریز داشته باشد.

بازگشت دروازه بان سابق به تراکتورسازی
مسئولان باشگاه تراکتورسازی اگرچه ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی را در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفتند اما برای تقویت خط دروازه خود در صدد هستند تا یک دروازه بان دیگر را نیز جذب کنند. بر این اساس آنها با مهرداد طهماسبی دروازه بان سابق تراکتورسازی که سابقه بازی در فولاد و صبا را دارد، وارد مذاکره شدند و او شب گذشته وارد تبریز شد. طهماسبی از امروز در تمرینات تراکتورسازی حاضر می شود و به نظر می رسد طی روزهای آینده قراردادش را امضا کند. در این شرایط به نظر می رسد در صورتی که قرارداد طهماسبی قطعی شود، فرزین گروسیان از تراکتورسازی برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.