کرمانشاه – صدای یک انفجار روز گذشته در شهر کرمانشاه شنیده شد اما تاکنون علت آن مشخص نشده است.

راز صدای انفجار ناشناخته در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عصر روز گذشته بود که صدای انفجاری در شهر کرمانشاه شنیده شد. این صدا به اندازه ای بلند بود که در بسیاری از شهرک ها و مناطق کرمانشاه شنیده شد.

یکی از افرادی که این صدا را شنید، گفت: در ابتدا با توجه به اینکه کرمانشاه تحت تاثیر پس لرزه های فراوانی در هفته های گذشته بود، فکر کردم که زلزله است. اما وقتی فقط صدا را شنیدم و لرزشی احساس نکردم، دیگر مطمئن شدم که زلزله نیست.

البته برخی از شاهدان عینی نیز گفته اند که این صدا به تنهایی شنیده نشده بلکه یک نور هم به همراه داشته است.

شنیده شدن صدا و به گفته برخی نمایان شدن نور در این رخداد موجب نگرانی برخی از مردم کرمانشاه شد که مبادا این صدا مربوط به یک زلزله ویرانگر دیگر باشد. در روزهای گذشته شایعاتی شنیده می شد که در زمان زلزله سرپل ذهاب هم نور دیده شده است اما این شایعه را کسی نتوانست اثبات کند. با این وجود با گذشت چندین ساعت از شنیده شدن صدا در روز گذشته، خیال خیلی ها راحت شد که صدای دیشب مربوط به زلزله ای احتمالی نیست.

در این میان از همان ساعات اولیه نیز مسئولان در خصوص علت شنیده شدن این صدا اظهار بی اطلاعی کرده و اعلام کردند که به دنبال منشا آن هستند.  «رنجبر»، فرماندار کرمانشاه در این خصوص گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده ظاهرا مسئله امنیتی نیست، هر چند به دنبال منشأ این صدا یا انفجار هستیم.

بر اساس این گزارش، گمانه زنی هایی در خصوص احتمال سقوط شهاب سنگ در آسمان کرمانشاه نیز مطرح شده است. این مسئله با توجه به وجود صدا و نور تا حدودی می تواند به واقعیت نزدیک باشد. در هنگام سقوط شهاب سنگ به جو زمین صدای انفجار شنیده می شود و نوری هم در آسمان دیده می شود. اما تاکنون این ادعا نیز تایید نشده است.

 گمانه زنی ها در خصوص صدای روز گذشته در حالی مطرح می شود که مسئولین تاکنون علتی برای این صدا اعلام نکرده اند.

قدس آنلاین پیگر اخبار احتمالی در خصوص علت شنیده شدن این صدا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.