وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک گفت: دوست داشتیم او در هیات اجرایی قرار می گرفت با این حال یک پست کلیدی در ورزش را به هاشمی واگذار خواهیم کرد.

از هاشمی در یک پست کلیدی استفاده خواهیم کرد/ اصلاحات در فوتبال شروع شده است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در ابتدا ارتحال شهادت گونه جوانان عزیز و سربازان اقتصادی را تسلیت می‌گویم. از همه دوستانی که حضور داشتند، تشکر می‌کنم. ما در فضای آرام و رفاقتی توانستیم رقابتی را رقم بزنیم. 

سلطانی‌فر عنوان کرد: تشکر ویژه و صمیمانه از کیومرث هاشمی دارم. شهادت می‌دهم ظرف چند ماه گذشته او با تدبیر کار کرده تا با رعایت ملاحظات قانونی IOC امروز مجمع باشکوه انجام شود. دلمان می خواست او همراه هیات اجرایی بود و کمک می‌کرد. او مسئولیت های مختلف داشته و ٤ سال هم کمک های او مؤثر بوده است. به همه اعضای هیات اجرایی و افرادی که انتخاب شده‌اند، خسته نباشید می گویم. همه تلاش کردند و زحمت کشیدند.

وزیر ورزش عنوان کرد: نگاهی کوتاه به حضور در المپیک بعد از انقلاب نشان می‌دهد کارنامه بدی نداشتیم که این به برکت جمهوری اسلامی حاصل شده است. نگاه عدالت محور باعث شده تا سراسر کشور مجموعه‌های مختلف ساخته شود. تلاش می‌کنیم این افتخاراتم در بازی های آسیایی درخشان شود. زمان آن رسیده در المپیک فشار روی کشتی، تکواندو و وزنه برداری نباشد. امیدواریم در شمشیربازی، سنگ نوردی و ... مدال بگیریم. در ورزش پایه جلسات مختلفی داشته‌ایم. شاید در شنا و ژیمناستیک به المپیک ٢٠٢٠ نرسیم، چون کار زیاد است. در ورزش های تیمی هم ارزیابی ما این است می‌توان وضعیت والیبال را در هندبال و بسکتبال داشت.

وی ادامه داد: در فوتبال هم پوست اندازی را با مسئولان فدراسیون سامان می‌دهیم. اصلاحاتی را در همه امور از جمله مربیان و داوران را در فدراسیون می بینیم. ظرفیت خوبی هم داریم. تلاش ما علاوه بر توسعه ورزش همگانی این است در ورزش قهرمانی هم مدال های بیشتری کسب کنیم.

سلطانی‌فر افزود: ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک از چندین ماه قبل تشکیل شده است. دور دوم جلسات برای حضور رشته ها در اندونزی را نیز دوباره آغاز خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت های خوبی که داریم باعث افتخار کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: صالحی امیری هم مدتی که در وزارت بود وضعیت و ذهنیت خوبی ساخته است. همه به او کمک می‌کنیم تا روند رو به توسعه پیشرفت خوبی داشته باشد. از هفته آینده در وزارت ورزش در پست کلیدی از هاشمی استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.