یزد- با تلاش مسئول کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان ابرکوه، نشست کتاب‌خوان ویژه دانش‌آموزان دبستان کودکان استثنایی «ایثار» این شهرستان، برگزار شد.

کودکان استثنایی کتاب‌های برگزیده را معرفی کردند

به گزارش قدس آنلاین،  مسئول کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) ابرکوه هدف از برگزاری نشست در این مدرسه را توجه به این کودکان، به عنوان معصوم‌ترین اعضای جامعه عنوان کرد و گفت: مشارکت  دانش‌آموزان مدارس استثنایی در برنامه‌های کتابخانه‌ها، باعث ایجاد انگیزه در این دانش‌آموزان می‌شود و می‌تواند دریچه‌ای برای ورود آنان به دنیای کتاب باشد.

ندا هوشمند همچنین به علاقه‌مندی این دانش‌آموزان به فعالیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: حضور این کودکان در برنامه‌های اجتماعی می‌تواند حس امیدواری، احساس مفید بودن و اعتماد به نفس  را در آنها بالاتر ببرد و در آینده آنها موثر باشد.

در این نشست، ۴ تن از دانش آموزان مدرسه استثنایی ایثار ابرکوه، کتاب‌های موردعلاقه خود را به دوستان‌شان معرفی کردند.

میلاد نوری کتاب «خارپشت و لاک پشت» اثر طاهره خردور، فاطمه زارع کتاب «هپلی هپو خواب بود» نوشته افسانه شعبان‌نژاد، فاطمه فلاح‌زاده کتاب «چی به چیه؟ کی به کیه؟» نوشته سوسن طاقدیس و محمدحسین گلستانی «من و فیل من» اثر مجید راستی را معرفی کردند.

 مسئول کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) ‌ابرکوه نیز مطالعه کتاب «کتی به گردش می‌رود» اثر تاکه ای‌شی را به دانش‌آموزان حاضر  پیشنهاد داد.

در پایان این نشست کتاب‌خوان، به ارائه کنندگان معرفی کتاب، هدایایی تقدیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.