قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۹ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف ۹ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی و بررسی های لازم، اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انتقال مقادیری مواد مخدر از استان البرز به استان قزوین توسط یک قاچاقچی مطلع شدند.

وی افزود: بعد از بررسی های لازم و انجام اقدامات فنی پلیسی، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: با افزایش گشتی ها و گسترش چتر اطلاعاتی پلیس، خودروی مورد نظر در یکی از روستای اطرف این شهرستان شناسایی شد.

علیان نژاد بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی ۲ قاچاقچی را در این خصوص در مخفیگاهشان دستگیر کرده و در بازرسی از خودرو سمند متعلق به آنان، مقدار ۹ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و خودرو نیز توقیف شد.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.