۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 584333

سکه تمام بهار آزادی هم اکنون با قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار سبزه میدان فروخته می شود.

قیمت سکه ۱.۵ میلیون تومان شد+جدول

به گزارش قدس آنلاین، گرانی قیمت دلار در بازار ارز که صبح دیروز وارد فاز جدیدی شده است موجب افزایش قیمت در بازار طلا و سکه هم شد،‌ تا جایی که بار دیگر سکه تمام‌بهار آزادی در بازار سبزه‌میدان طی روزهای گذشته رکورد یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان را زد.

هم‌اکنون نرخ فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۵۳ هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی ٧٢۵هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ٤۱۶هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۸۱هزار تومان اعلام شده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار از ۱۴۰هزار تومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ١٣۳۴.۱ دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است، نرخ دلار از صبح دیروز وارد مدار گرانی مجدد شد تا جایی که دلار مقابل پاساژ افشار رکورد ۴۴۵۰ تومان را هم زد. صراف‌های خیابان فردوسی علت مشخصی را برای گرانی دلار پیدا نمی‌کنند و می‌گویند بانک مرکزی صبح قیمت پایه ارزی را که به صرافی‌ها فروخت گران کرد. شاید علت اصلی گرانی امروز دلار در بازار، افزایش قیمت ارز از سوی بانک مرکزی و کمبود عرضه باشد.

در ادامه جدول تغییرات قیمت سکه و ارز را مشاهده می کنید؛

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.