قزوین_ مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: ۴۰ دانش‌آموز پسر این استان در ۲۷ دی ماه سال جاری به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

اعزام بیش از ۴۰ دانش‌آموز قزوینی به مشهد مقدس

ساسان کرمی در گفت‌وگو با قدس آنلاین در قزوین با اشاره به طرح زائران مهر اظهار داشت: این طرح در قالب برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه دانش‌آموزان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی از سوی شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین در این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان نخبه، زیارت‌ اولی و دانش‌آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند، در قالب طرح زائران مهر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۴۰ دانش‌آموز پسر این استان روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه سال جاری به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

کرمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سفر تصریح کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی، بازدید از موزه و مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر است.

این مسئول عنوان کرد: ۴۰ دانش‌آموز از شهرهای قزوین، آبگرم، آوج برای زیارت حضرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین یادآور شد: هر کاروان زائران مهر دارای یک مسئول کاروان، یک روحانی و دو مربی بوده که در طول سفر همراه دانش‌آموزان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.