در اتفاقی نادر مصدومیت های متوالی عثمان دمبله برای بارسلونا سود مالی بدنبال داشته است.

سود هنگفت بارسلونا از مصدومیت های عثمان دمبله!

 به گزارش قدس آنلاین، دمبله که به نوعی در دورتموند دست به شورش زد تا بتواند راهی بارسلونا شود، در نهایت با قراردادی 105 میلیون یورویی به علاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر، به آرزوی خود رسید و پیراهن بارسا را به تن کرد.

ستاره 20 ساله فرانسوی بسیار بدشانس بود که پس از انجام تنها سه بازی، مصدوم شد و 4 ماه به دور از میادین ماند. دمبله که پس از پشت سر گذاشتن این مصدومیت به میادین بازگشته بود، روز گذشته بار دیگر مصدوم شد و حالا یک ماه دیگر از ترکیب بارسا دور خواهد ماند. پیش بینی می شود که او بتواند به بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی برسد.

طبق قرارداد، بارسلونا موظف است که به ازای هر 25 بازی رسمی دمبله، مبلغ 5 میلیون یورو به باشگاه دورتموند پرداخت کند و حال با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد که ژرمن ها به اولین 5 میلیون خود حداقل در این فصل نخواهند رسید.

دمبله تاکنون تنها 7 بازی رسمی برای بارسا انجام داده و اگر همه چیز خوب پیش برود و او به بازی با چلسی برسد، حداکثر 22 بازی دیگر می تواند انجام دهد. در این صورت بارسا 5 میلیون یوروی اول را به دورتموند پرداخت خواهد کرد؛ ولی تصور اینکه دمبله پس از بازگشت بتواند در هر 22 بازی بعدی بارسا به میدان برود، بسیار خوشبینانه است؛ به خصوص اینکه بارسا باید به تمام فینال های پیش روی خود یعنی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری هم برسد که فعلا مشخص نیست این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.