ظهر امروز جلسه ای با آیت‌الله‌ آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه داشتم و در موضوعات متعددی از جمله مشکلات شوراهای حل اختلاف بحث و تبادل نظر شد.

روایتی از جلسه حجت الاسلام پژمانفر با آیت‌الله‌ آملی لاریجانی

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز جلسه بسیار خوبی با آیت‌الله‌ آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضاییه داشتم و در موضوعات متعددی از جمله مشکلات شوراهای حل اختلاف بحث و تبادل نظر شد.

اتفاقا بعد از سوال بنده از وزیر دادگستری، امروز نیز دو تن از عزیزان مجلس آقایان قاضی پور و ‌محجوب نیز عین این سوال را مطرح کردند.

آیت الله آملی لاریجانی ضمن اعلام توجه ویژه به این گروه که بار سنگینی از بارهای مراجعات مردم به مراکز قضایی را پاسخ می‌دهند و قدردانی از تلاش‌های خالصانه آنها اعلام کردند که علی رغم طرح موضوعات مشکلات آنها به دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه متاسفانه بودجه مناسبی برای این عزیزان در سال ۹۶دیده نشده است.

لذا ایشان با پیشنهاد بنده دستور پیگیری ویژه به حضرت حجت الاسلام محمدی میانجی ( رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف قوه ی قضائیه ) را عنایت کردند که این موضوع را به صورت ویژه پیگیری نمایند.

بنده در طرح موضوع خدمت ایشان ضمن اشاره به مصوبه سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی، مذاکراتی را مطرح و با توجه به فضای مثبت نگاه ایشان امیدوارم در آینده نه چندان دوری شاهد تحقق بخشی از مطالبات به حق این عزیزان خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.