سرمربی پدیده معتقد است با شناسایی نقاط ضعف و قوت استقلال توانایی کسب سه امتیاز و بازگشت به جدول لیگ را دارند.

سرمربی پدیده: با شکست استقلال به جدول بر می گردیم

به گزارش قدس آنلاین، رضا مهاجری سرمربی پدیده در خصوص شرایط تیمش قبل از دیدار با استقلال به خبرنگار ما گفت: خب وقتی کار به دیدار با تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس می کشد همیشه چالش های زیادی برای تیم ها به وجود می آید؛ اما شخصا به این بازی ها به عنوان یک فرصت نگاه می کنم. چرا که معتقدم موفقیت در این بازی ها می تواند نیروی مضاعفی را به ارمغان آورده و دستاوردهای زیادی در پی داشته باشد.

او ادامه داد: نمی خواهم به عقب برگردم؛ اما ما اتفاقات سخت زیادی را پشت سر گذاشتیم. مسئله کسر ۶ امتیاز، جدایی اکبر ایمانی با آن شرایط و ارائه پیشنهادهای واهی و سعی در جدا کردن بازیکنان ما باعث شد تا تمرکز بچه های ما را بر هم بزنند. ما شرایط سختی داشتیم و این حواشی باعث شد نتوانیم روی برنامه های خود متمرکز شویم. اما به آرامش نسبی رسیده ایم و حالا می توانیم با یکی دو برد به جدول برگردیم.

سرمربی پدیده با اشاره به تغییرات ایجاد شده در استقلال از زمان حضور شفر گفت: ما در دیدار رفت استقلال را در تهران بردیم. تیمی که با تفکرات منصوریان در فصل قبل موفق بود؛ اما نتوانست در لیگ امسال توفیقی کسب کند. فکر می کنم استقلال شفر بیش از اینکه تغییر تاکتیکی داشته باشد، به نظم و شخصیت خوبی رسیده که ماحصل آن نتایج خوب این تیم است.

وی افزود: با همه این اوصاف شناخت خوبی از استقلال داریم و برنامه های زیادی برای مختل کردن برنامه های هجومی این تیم داریم. ما روی ساختار دفاعی خودمان متمرکز شده ایم و معتقدم با پتانسیلی که در اختیار داریم توانایی کسب ۳ امتیاز این بازی مهم را داریم. بازیکنان ما به خوبی می دانند همه نگاه ها معطوف این بازی است و انگیزه های زیادی برای اثبات شایستگی هایشان دارند. اگر روز جمعه بچه ها تمرکز لازم و کافی را داشته باشند و بتوانند بر فضای بازی غلبه کنند، شکست استقلال دور از دسترس نیست.

مهاجری پیرامون موضوع میزبانی تیم های مشهدی خاطرنشان کرد: شما دیدید در بازی سیاه جامگان و پرسپولیس چه شرایطی وجود داشت. مطمئنم در بازی ما نیز این اتفاق تکرار می شود و این واقعیت تلخ مسئله هواداری در مشهد است. شما ببینید جامعه آماری غالب هواداران در آبادان، تبریز و اصفهان معطوف به تیم های شهرشان است؛ اما در مشهد فضای متفاوتی وجود دارد.

او ادامه داد: شما تصور کنید ما میزبان استقلال هستیم؛ اما در نهایت ۲هزار نفر طرفدارمان میان ۳۰ هزار هوادار رقیب در خانه تنها خواهند بود. نمی توان کاری کرد و فقط می توانیم امیدوار باشیم فرهنگ هواداری در مشهد به سود تیم های مشهدی تغییر وضعیت دهد.

سرمربی پدیده در خصوص محرومان و مصدومان تیمش مقابل استقلال گفت: متاسفانه خانزاده را به دلیل محرومیت و اسماعیل نظری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. مرادمند و عبدالله حسینی دو مدافع میانی و تاثیرگذار ما نیز درگیر مصدومیت هستند و احتمال بازی کردن شان ۵۰ – ۵۰ است. واقعا باید بگویم دست مان در ارنج بسته است و سعی می کنیم با بضاعتی که در اختیار داریم بتوانیم به اهداف مان برسیم.

او در مورد شکست ناپذیری استقلال در زمان حضور شفر تصریح کرد: من منکر کیفیت خوب تیم استقلال با این مربی نیستم؛ اما شما همین بازی استقلال و سایپا را ببینید، آنها چقدر زیر فشار بودند و ۲ بار تیرک دروازه شان لرزید. معتقدم این تیم در این هفته ها خوش شانس هم بوده است و شکست دادنش آنقدرها هم خیالی نیست.

مهاجری در پایان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی وقتی با این همه مشکل در لیگ حضور داریم و کلی حواشی ناخواسته سراغ مان می آید، دیگر توان گزیده شدن توسط اشتباهات داوری را نداریم.

ما در این فصل از این موضوع کم ضربه نخورده ایم و امیدوارم در بازی جمعه شاهد تصمیاتی نباشیم که روند و نتیجه بازی را از شکل واقعی اش خارج کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.