سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در خصوص آسیب دیدگی جدید عثمان دمبله گفت: به نظرم این موضوع را نباید بزرگ نشان دهیم چرا که برای هر بازیکنی رخ می دهد.

والورده: نباید آسیب دیدگی دمبله را بزرگ نشان دهیم/ درباره شایعه جدایی رونالدو حرفی ندارم

به گزارش قدس آنلاین، فردا شب بارسلونا در دیدار رفت کوپا دل ری به مصاف اسپانیول خواهد رفت و والورده جدال برابر رقیب همشهری را آسان نمی داند.

ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا در خصوص مسایل مختلف این تیم از جمله آسیب دیدگی های متوالی دمبله اینگونه پاسخگوی سوالات بود.

آسیب دیدگی دمبله: "در زمانی که بازی در جریان بود فکر نمی کردم مصدومیت دمبله جدی باشد، زیرا او بازی را به خوبی به پایان رساند. اما به هر حال وقتی یک بازیکن از آسیب دیدگی طولانی مانند دمبله به میادین باز می گردد، بازگشت به شرایط عادی به این آسانی نیست. ایده ما این بود که دمبله آرام آرام به بدنه تیم اضافه شود و حالا هنگامی که او قادر به بازگشت بود این اتفاق رخ داد.

دمبله در ابتدای فصل در دیدار برابر ختافه دچار یک مصدومیت جدی شد؛ اما آسیب دیدگی جدید او گرچه بی ربط به قبلی نیست، اما یک مشکل کوچک است. بنابراین ما قصد نداریم مشکل دمبله را بزرگ جلوه دهیم، زیرا زیاد پرداختن به یک ماجرا باعث می شود خود بازیکن نیز چنین باوری داشته باشد."

دیدار برابر اسپانیول: "اگرچه در شرایط خوبی قرار داریم؛ اما در دربی فاصله ها به دلیل مسائل احساسی کاهش می یابد. ما سعی خواهیم کرد جریان بازی را کنترل کنیم؛ اما به هر حال صعود به نیمه نهایی آسان نیست و ما به آنها احترام زیادی خواهیم گذاشت."

شایعات جدایی رونالدو: "انتظار دارید من چه چیز در این خصوص بگویم؟ اجازه دهید هر کسی هر کاری که فکر می کند صحیح است انجام دهد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.