طبس- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز ملت ایران، آمریکا را به خاک ذلت کشانده است و این قدرت ایمان است که بر قدرت سلاح برتری دارد.

امروز ملت ایران با قدرت ایمان، آمریکا را به خاک ذلت کشانده است

به گزارش قدس آنلاین،‌ سیدمرتضی بختیاری امشب در جمع مردم طبس در محل رواق حضرت امام خمینی (ره) در آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم (ع) اظهار داشت: در زمان حیاط تولیت فقید آیت‌الله واعظ‌طبسی اقدامات خوبی در آستان امامزاده طبس، زیارتگاه آیت‌الله مدرس و آستان قدس رضوی انجام شده است.

وی با توجه به فعالیت‌های بسیار ارزشمند امامزاده طبس، تصریح کرد: یکی از موسسات فعال تحت نظارت آستان قدس رضوی،‌ مجموعه آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و آیت‌الله شهید مدرس است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: حرف انقلاب از ابتدا اجرای احکام نورانی اسلام بوده است و اگر احکام اسلام ناب اجرایی شود تبعیض و بی‌عدالتی ریشه‌کن خواهد شد و امروز یک عده اجازه نمی‌دهند این احکام در جامعه اسلامی پیاده شود.

بختیاری عنوان داشت: تعدادی مستکبر در راه اسلام و احکام نورانی اسلام در برابر انبیاء صف‌آرایی کردند تا به اهداف‌شان برسند و پیامبر خواستند جامعه اسلامی را به جایگاه خود برسانند اما نگذاشتند احکام در جامعه اسلامی پیاده شود.

وی ادامه داد: اگر جامعه انسانی می‌خواهد روح رستگاری را ببیند باید در پناه خدا قرار بگیرد و یک عده می‌خواهند دین را از عرصه گردانندگی اسلامی جدا کنند و امروز احکام قرآن در عرصه الهی جامعه اسلامی است و اگر دین نتواند دنیای ما را آباد کند نیز نخواهد توانست آخرت ما را آباد کند، چرا که دنیا مزرعه آخرت است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: اسلام آمده است تا در برابر استکبار بایستد و پیامبر اکرم(ص) نیز در برابر مستکبرین ایستاد و کلام پیامبر ایستادگی در برابر ستمگران و حمایت و دفاع از مظلومین و محرومین بوده است.

بختیاری با توجه به اینکه آمریکا هیچ غلتی نمی‌تواند بکند،‌ گفت: این جمله بدین معنا نیست که ما از صلاح‌ها و توطئه‌های غربی‌ها بی‌خبریم و امام و رهبر معظم انقلاب از این توطئه‌ها باخبرند و به قرآن و وعده‌های خدا اتکا کرده‌اند.

وی اظهار داشت: شاه در سال ۵۷ از ایران فرار کرد و امام عزیز ما براساس وعده‌های قرآن به میدان آمد و توانست آمریکا را از ایران بیرون کند و نظام شاهنشاهی را توانست سرنگون سازد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارتر در خاطرات خود آورده است که با توجه به اینکه همه امکانات شبکه‌ها و سیستم‌های اطلاع‌رسانی نیز در اختیارمان بود اما هر چه امام می‌گفت محقق می‌شد، و این نشان این بود که امام خمینی(ره) به خدا متصل بود و خواست در مقابل مستکبران بایستد.

بختیاری عنوان کرد: امام در شرایطی پرچم ایران را بالا برد که همه کشورها تحت بلوک غرب و یا بلوک شرق بود و امام شعار خود را «لاشرقیه و لاغربیه» بیان کرد و در مقابل بیگانگان ایستاد و اتکای امام به قدرت حضرت موسی بود که در برابر فرعون زمان خود که خود را خدا می‌دانست، ایستاد.

وی افزود: فرعون برای اینکه موسی به دنیا نیاید همه کودکان تازه متولد شده را کشت اما اراده خداوند حمایت از حضرت موسی بود و موسی در برابر فرعون ایستاد و او را سرنگون کرد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز ملت ایران، آمریکا را به خاک ذلت کشانده است و این قدرت ایمان است که بر قدرت سلاح برتری دارد و جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت‌های شرق و غرب قدرتمندانه ایستاد.

این مسؤول بیان کرد: امیدواریم روزی سازمان ملل به دست افراد انقلابی افتاده و مشخص شود که ایران چه ظلم‌هایی را تحمل کرده و دست از دین خود برنداشنه است.

وی ادامه داد: طی اتفاقات چند هفته گذشته یک عده از مطالبات به حق مردم سوءاستفاده کردند و خواستند فتنه جدیدی ایجاد کنند، اما با توجه به دین‌مداری مردم و وفاداری به ولایت توانستند صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند و جلوی این عوامل فتنه را بگیرند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی مطرح کرد: قطعاً اگر جلوی این فتنه گرفته نمی‌شد از فتنه ۸۸ جنایات سنگین‌تری به بار می‌آمد، اما ملت ایران همانند هشت سال دفاع مقدس آگاهی و بصیرت داشته و نقشه‌های ترامپ احمق را نقش بر آب کردند.

بختیاری اضافه کرد: ما به وعده‌های خدا در قرآن به عنوان یک سرمایه بی‌بدیل ایمان داریم و هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شد و امروز در خود کشورهای غربی نیز شعار «مرگ بر آمریکا» سر داده می‌شود و این خون پاک شهدا بود که باعث شد امروز این نظام روی پای خود ایستادگی کند.

وی ادامه داد: داعش قطعاً برای نابودی ایران تشکیل شد و اگر ما در عراق،‌ سوریه و لبنان از این کشورها حمایت مستشاری نمی‌کردیم باید داعش را در خاک خود می‌دیدیم،‌ جمهوری اسلامی ایران در اجرای احکام ناب محمدی (ص) در حال معرفی اسلام ناب به دنیاست.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.