وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال جهت حضور در جام جهانی گفت: برای موفقیت بیشتر تیم ملی منابع لازم را تامین کرده ایم تا تیم ایران با برنامه تدوین شده خود را برای جام جهانی آماده کند.

منابع لازم برای آماده سازی تیم ملی تامین شده است/ کمپ تیم ملی ایتالیا به ایران رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزازارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: برای بازی تدارکاتی با تیم های مشابه همگروه های ایران در جام جهانی برنامه های خوبی متناسب با (فیفا دی) تدوین شده است و منابع لازم برای اجرای این برنامه را نیز تامین کرده ایم.

سلطانی فر با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در قرعه کشی جام جهانی در گروهی قوی قرار دارد گفت: ابتدا برای موفقیت بیشتر در جام جهانی برای 7 بازی تدارکاتی پیش بینی های لازم صورت پذیرفته بود اما پس از انجام چهار بازی مسئولان فوتبال تصمیم گرفتند این دیدارهای دوستانه را افزایش دهند.

وی افزود: سرمربی و کادر فنی تیم پس از بررسی وضعیت تیم تصمیم گرفتند تا تعدادی بازی تدارکاتی با تیم های مطرح اروپایی داشته باشند و با توجه به اینکه مراکش هم تیم قدرتمندی است، بازیهای بیشتری با کشورهای قوی عربی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه کمپ لوکوموتیو که بهترین کمپ روسیه است را برای تیم ملی کشورمان در اختیار گرفته ایم افزود: قرار بود تیم ملی ایتالیا در این کمپ مستقر شود که با عدم صعود این تیم ما موفق به اجاره آن شدیم. لوکوموتیو کمپی است که بهترین امکانات ورزشی و رفاهی برای اقامت بیش از یک ماه تیم ملی کشورمان را دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران در حال حاضر مشکلی ندارد تصریح کرد: حتی با وجود اینکه در گروه سختی قرار گرفته ایم ولی با تلاش فراوان و تامین و انجام برنامه های تدارکاتی، انشاءالله با قدرت و صلابت در جام جهانی حاضر خواهیم شد.

سلطانی فر غیرت جوانان ایرانی را مورد ستایش قرار داد و خاطرنشان کرد: در بسیاری از شرایط دشوار مشابه جوانان ما با غیرت و تلاش, فعل خواستن را صرف کرده اند. و موفق به کسب دست آورد هایی درخشان شده اند، بنابراین من بسیار امیدوارم و می دانم که تیم ملی فوتبال کشورمان نمایش زیبایی را از خود ارائه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.