کرج - استاندار البرز گفت: باید کمک کنیم تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در کلیت مدیریت بخش بهداشت و درمان استان البرز مشارکت و مساعدت لازم را داشته باشند.

لزوم مشارکت بخش خصوصی در بهداشت و درمان استان البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح و بهره برداری از مراکز تصویر برداری و سی تی اسکن بیمارستان های امام حسین (ع) محمدشهر و شریعتی ماهدشت که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات دولت بحث تحول سلامت بوده که وزارت بهداشت در این بخش  با کمک دولت و مجلس اهتمام ویژه ای برای اجرای طرح داشته است.

وی با بیان اینکه امروز از بخش های مختلف دو بیمارستان بازدید کردیم، افزود:در این راستا مشارکت سرمایه گذاران بخش  خصوصی تعیین کننده و حائز اهمیت بوده است.

 نجفی گفت: طی بازدیدی که صورت گرفت روحیه بیماران و همراهان آن ها با توجه به امکانات موجود رضایت بخش بود.

 استاندار البرز با اعلام اینکه ۸۴ هزار نفر به طور متوسط سالانه به بخش های مختلف بیمارستان شریعتی مراجعه می کنند، تصریح کرد: نیاز مردم به خصوص در استان مهاجرپذیر و متراکم البرز بیش از اینها است.

نجفی در ادامه گفت: بخش روان پزشکی با ۱۰۰ تخت در بیمارستان امام حسین (ع)  راه اندازی شده و باید کمک کنیم تا سرمایه گذاران خصوصی در کلیت مدیریت بخش بهداشت و درمان مشارکت و مساعدت لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این بازدید افتتاح پروژه مرکز تصویربرداری بیمارستان شریعتی کرج و افتتاح بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر در مساحت ۱۰۰ مترمربع با مشارکت وسرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.