خرم آباد-معاون فرهنگی، پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: صدور و تثبیت انقلاب هزینه دارد و هزینه اش هم ما هستیم. جبهه فرهنگی نقشی اساسی در تثبیت و صدور انقلاب دارد.

جبهه فرهنگی نقش اساسی در صدور انقلاب برعهده دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین نشست مجمع کانون های فرهنگی- تبلیغی شهرستان خرم آباد با حضور مدیران و کارشناسان سازمان تبلیغات شهرستان و اعضای کانون های فرهنگی-تبلیغی برگزار شد.

معاون فرهنگی، پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در این نشست با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مرهون ملت سرافراز ایران است اظهار کرد: خداوند به وسیله ملت ایران جمهوری اسلامی را به ما عطا کرد و در قالب عزت ، انقلاب به پیروزی رسید.

حجت الاسلام و المسلمین غلامی گفت:صدور انقلاب مهمترین دستاورد این حادثه عظیم در تاریخ معاصر است به طوری که همینک مرزی نیست که انقلاب اسلامی از آن نگذشته باشد.

وی ضمن اشاره به فتح الفتوح بودن انقلاب اسلامی درجهان تصریح کرد: خیلی از ملت ها ندای لبیک انقلاب اسلامی ایران را شنیدند و خیلی دیگر هم اگر چه کمرنگ ترند ولی نفوذ انقلاب را لمس کرده اند.

حجت الاسلام غلامی افزود: صدور و تثبیت انقلاب هزینه دارد و هزینه اش هم ما هستیم. جبهه فرهنگی نقشی اساسی در تثبیت و صدور انقلاب دارد.

وی با بیان اینکه شهدایی مانند شهید حججی جانشان را دادند تا انقلاب تثبیت شود اظهار کرد: در نوردیدن مرزهای جهان توسط انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست این همان چیزی است که امام و رهبری خواسته اند و خود شهدا مطالبه شان بوده است.برماست که از آرمان ها و خون شهدا صیانت کنیم.

غلامی ادامه راه امام و شهدا را در پایداری،حفظ ارزش ها و انجام تکالیف و مسئولیت اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و تصریح کرد: یکی در خانه داری، یکی در سنگر خدمت فرهنگی،دیگری در پشت میز مدیریت و خیلی های دیگر در مناسب مختلف موظف به حفظ، تثبیت و تکثیر گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

معاون فرهنگی،پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ضمن بیان اینکه امروزه جنگ در عرصه جهانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی وارد عرصه جدیدی شده است تصریح کرد: عصر حاضر تقابل در جبهه فرهنگی است.فعالیت در فضای رسانه ای،مجازی و فرهنگی مهمترین اقدام جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.کمااینکه اخیرا دیدیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران از این در وارد کارزار شدند.

وی افزود: کانون های فرهنگی جبهه انقلاب هستند و اعضای آن سربازان گوش به فرمان. لذا توصیه داریم اعضای کانون های فرهنگی-تبلیغی همیشه در صحنه باشند چون که اطاعت از رهبری و پیروی از ارزشهای انقلاب یعنی همیشه در صحنه بودن،بیدار و هوشیار بودن و وظیفه شناس بودن.

غلامی اشاره کرد:دیروز جنگ در ورای مرزهای کشورمان بود امروز جنگ سخت تر شده و به درون مرزها کشیده شده است.باید خودمان را به سلاح بصیرت و ابزار فرهنگی و رسانه ای مجهز کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه باید در هر عصری ابزار مناسب مبارزه را انتخاب و به کار بست،اشاره کرد: سازمان تبلیغات اسلامی۲ با تاثیر از فضای فرهنگی کنونی راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است.خوشبختانه استان لرستان نیز از این ابزار بی نصیب نمانده و مدیران و کارشناسان فرهنگی سازمان، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی نیز از این ابزار در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلامی استفاده نموده اند.

وی سال ۹۷ را آغاز همه گیر فعالیت های نو فرهنگی و تبلیغی برای سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و اشاره کرد: سال جدید سال تسریع، دقیق و پرحجم فعالیت های فرهنگی برای اداره کل تبلیغات استان خواهد بود. ایده ها و طرح های فعالان فرهنگی استان می تواند به تولید حجم زیادی از فعالیت های فرهنگی منجر شود.

وی با بیان اینکه از ایده ها و طرح های فعالان کانون های فرهنگی حمایت می شود بیان داشت: تا جایی که اعتبارات اجازه دهد، اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از طرح ها و ایده ها خلاق، به روز و کاربردی همه فعالان حوزه فرهنگی و تبلیغی استان حمایت می کند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به انتخابات صورت گرفته جمعیت زنان فرهیخته، مجمع کانون های فرهنگی-تبلیغی،کانون مداحان و هیئات مذهبی در لرستان تصریح کرد: خوشبختانه مجامع کانون های فرهنگی و هیئات مذهبی لرستان در کشور خوش درخشیده اند. عضویت نمایندگان هیئات مذهبی، کانون مداحان، جمعیت زنان فرهیخته استان و موسسات قرآنی در تشکیلات کشوری نشان از تلاش، موفقیت و فعالیت درخور توجه این عزیزان دارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در پایان اشاره کرد: کانون های فرهنگی-تبلیغی استان باید هرچه دارند در طبق اخلاص بگذارند و منویات مقام معظم رهبری به خصوص در حوزه فضای مجازی را لبیک بگویند.باید در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته باشند و به سمت تخصص گرایی بروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.