کرج- سرمربی تیم فوتبال پورالبرز گفت: تمام توان خود را گذاشته ایم تا همچنان این تیم را به عنوان نماینده استان البرز در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور حفظ کنیم.

حفظ تیم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

فرهاد داداشی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بیش از یک دهه است که تیم فوتبال پورالبرز در لیگ برتر کشور به میدان می رود و در این سال ها تلاش کرده خود را در بالاترین سطح مسابقات فوتبال کشور در این رده سنی حفظ کند.

وی افزود: امسال نیز تیم با بازیکنان بومی پای در مسابقات گذاشته است و تا پایان نیم فصل ۴ امتیاز از بازی های خود کسب کرده است.

داداشی با بیان اینکه تمام هزینه های تیم اعم از اعزام ها و میزبانی ها به شکل شخصی تامین می شود و کمکی از جایی نمی گیریم گفت: تامین آمبولانس بازی های خانگی نیز که پیش از این توسط هیئت فوتبال انجام می شد برعهده خود ما گذاشته شده و عملا به شکل صددرصد خودمان همه شرایط مسابقه را مهیا می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پورالبرز به برگزاری مسابقات در محمدشهر اشاره کرد و گفت: بدمان نمی آید در ورزشگاه شریعتی یا انقلاب به مصاف حریفان خود برویم اما هزینه سنگینی دارد و ما توان تامین آن را نداریم، ضمن اینکه در محمدشهر به عنوان خاستگاه تیم هم حمایت تماشاگر را داریم و هم هزینه برگزاری بازی کمتر است.

داداشی هدف تیمش  را ماندن در این رقابت ها عنوان کرد وگفت: کار سختی پیش رو تیم ما است، اما ناامید نیستیم و در تلاشیم در تقابل با تیم های متمول و با امکانات حاضر در گروه خودمان حداکثر امتیازات را بگیریم و لیگ برتری بمانیم.

وی با اشاره به خروجی های این باشگاه در بیش از یک دهه فعالیت در لیگ برتر کشور گفت: چندین بازیکن از باشگاه پور البرز به تیم های ملی و باشگاهی مطرح داخل و خارج از کشور معرفی شده اند و خوشحالم که این باشگاه محمدشهری توانسته اثرگذاری خوبی در فوتبال کشور داشته باشد.

داداشی در پایان گفت: پورالبرز تنها تیم لیگ برتری فوتبال البرز است اما به اندازه این جایگاه مورد توجه نیست و متاسفانه حمایت لازم از آن نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.