سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از پیامی که برای کارلوس کی روش فرستاده است، رونمایی کرد.

درخواست قلعه نویی برای رساندن پیغامش به کارلوس کی روش

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره شرایط ذوب آهن پیش از بازی با صنعت نفت توضیحاتی داد:

دروازه ها کوچک می شود
در مورد بازی فردا هم باید بگویم بازی سختی است، نه این بازی بلکه همه بازی دشوار است. در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند، اما خوشحالیم که روزبه‌روز بهتر می‌شویم. ما دو بازیکن مصدوم داریم که احتمالاً به بازی فردا نمی‌رسند. با یارگیری‌هایی که کردیم و با نشاط و نیتی که در تیم به وجود آمده است، مهره‌های جایگزین تلاش می‌کنند، جایگزین مناسبی برای مصدوم‌ها باشد.

نباید در باد پیروزی در دربی بخوابیم

 صنعت نفت هم تیم بسیار خوبی است که جزو تیم‌های بالای جدول به حساب می‌آید. آنها یک مربی خوب هم دارند. آقای کمالوند خیلی مربی باهوشی است. تنها نگرانی‌مان این است که شاید بچه‌ها در باد پیروزی قبلی بخوابند. ما باید بدانیم که آن بازی تمام شده و باید به آینده فکر کنیم. اگر بتوانیم با کیفیتی که جلوی سپاهان بازی کردیم، مقابل صنعت نفت هم بازی کنیم ان‌شاءالله سه امتیاز را خواهیم گرفت. مهاجمان صنعت نفت، مهاجمان خطرناکی هستند. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک و مهاجمان این تیم را قطع کنیم، یقیناً به هدف‌مان خواهیم رسید.

به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم

در نیم‌فصل دوم با توجه به شرایطی که داریم، هر بازی برای‌مان حکم فینال را دارد. مقابل صنعت نفت اگر سه امتیاز را بگیریم به بالای جدول نزدیک‌ می‌شویم. شرایط، شرایط حساسی است و ان‌شاءالله سه امتیاز بازی فردا می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. خوشبختانه در نیم‌فصل دوم نگرش تیم ما عوض شده است. بازیکنانی هم که اضافه شدند در کنار بازیکنانی که هستند، واقعاً دارند به تیم کمک می‌کنند. ما در نیم‌فصل اول یک تجربه تلخ داشتیم که بعد بازی‌ها باز خواهم کرد که چه اتفاقی افتاد. به‌هرحال الان نشاط خوبی بر تیم‌مان حاکم است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. قطعاً با سه امتیاز دیدار فردا هم می‌توانیم به تیم‌های بالای جدول نزدیک شویم.

شهباززاده هنوز قرارداد امضا نکرده

سجاد (شهباززاده) را می‌خواستیم، چون به بازی او اعتقاد داریم. ما به دنبال او بودیم، چون با آمدن سجاد می‌توانستیم چند مدل حمله کنیم. در آینده بازی‌ها فشرده‌تر می‌شوند و ان‌شاءالله بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم و باید در بعضی پست‌ها تیم را تقویت کنیم، نه اینکه ضعف داریم، باید تقویت کنیم. تا جایی که من می‌دانم شهباززاده در قطر هنوز قرارداد نبسته است. ما دنبال یک مهاجم خارجی هستیم و رایزنی‌های‌مان را می‌کنیم. دو سه بازیکن مدنظر داریم که اگر نهایی شد، عرض می‌کنم.

ذوب آهن شبیه سپاهان می شود

وی در ادامه با صحبت‌های خبرنگاری مواجه شد که گفت: «شما یک تجربه تلخ را با سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا داشتید و از این رقابت‌ها حذف شدید. بعد از آن هم گفتید که یک کار نیمه تمام در اصفهان دارم که قهرمانی لیگ قهرمانان آسیاست. الان احتمال دارد این کار نیمه‌تمام با ذوب‌آهن تمام شود؟». قلعه‌نویی در این خصوص گفت: ما در هفت بازی ۱۹ گل زدیم. من اعتقاد دارم این تیم، شبیه آن تیم (سپاهانی که هدایتش را برعهده داشت) می‌شود، البته باید تقویتش کنیم. قول می‌دهم در آسیا خیلی راحت‌تر بازی خواهیم کرد. شرایط ما طوری است که ان‌شاءالله بعد از بازی پلی‌آف کیفیت تیم بالا می‌رود، این را همین‌جا قول می‌دهم. باشگاه، بازیکنان و من تجربه داریم حضور در آسیا را داریم و ان‌شاءالله نماینده شایسته‌ای برای ایران خواهیم بود.

از آقاجانیان خواستم نکته ام را به کی روش برساند
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری راجع‌به برنامه ریکاوری کارلوس کی‌روش برای بازیکنان ملی‌پوش، تصریح کرد: ما را وارد حاشیه نکنید! این مربوط به مسئولان فدراسیون و آقای کی‌روش است که برنامه را انجام می‌دهد، اما این ریکاوری به‌ضرر تیم‌های شهرستانی است. بازیکن ما ساعت شش صبح روز بعد بازی بلیت گرفته و رفته است، خواب و استراحتش چه می‌شود؟ من با آقای مارکار آقاجانیان صحبت و از او خواهش کردم که نکته را به آقای کی‌روش برساند. حالا احتمالاً این بازی بازیکنان ما در اختیار خودمان هستند. ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی مفید نیست، حتی شاید ضرر هم داشته باشد.

بازیکنان ملی تیم های شهرستانی دو هفته دیگر افت می کنند

ما الان در اصفهان بازی می‌کنیم. اگر بازیکنان بروند و بیایند، دو پرواز می‌شود. بعد از آن باید به اهواز برویم که این می‌شود پنج پرواز. این برنامه ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی استفاده که ندارد هیچ، بلکه سَم است. ارتفاع زیاد نوعی بی‌هوشی است که برای بازیکن سَم به حساب می‌آید. من همیشه سعی می‌کنم تیمم ۳۰ ساعت قبل بازی در محل بازی باشد که این سَم از بدن خارج شود. بازیکن مدام برود و بیاید، ضرر دارد. به‌هرحال چون برنامه مربی تیم ملی است باید اجرا کنیم، اما برای تیم‌های تهرانی خیلی خوب است. بازیکنان تیم‌های تهران با یک پرواز هم به اهواز می‌روند. شاید الان مشخص نباشد، اما دو هفته دیگر شهرستانی‌ها افت خواهند کرد، به‌خاطر این پروازهایی که انجام می‌دهند.

روزی ۲۰ ساعت نمی شود کار کرد

بعضی از مدیران می‌گویند «ما روزی ۲۰ ساعت کار می‌کنیم»‌، این غلط است دیگر. جایی که برنامه و ساختار نیست، مدیرش روزی ۲۰ ساعت کار می‌کند. در مورد برنامه ریکاوری من حق را به کی‌روش می‌دهم. شاید او سیستمی پیاده کرده که با آن برنامه جلو می‌رود. کاپلو در جام جهانی چهار تا از آلمان خورد، اما او را نگه داشتند، چون برنامه داشت. مدیران ما می‌گویند «آقا من روزی ۲۰ ساعت کار می‌کنم»، خُب تو به این مملکت ضرر می‌زنی. این‌طوری دیگر ماه دوم کار نمی‌کنی. یک خارجی این را بشنود، تعجب می‌کند و می خندد.

چرا کسی از بحران آب نمی گوید

به امید خدا به سمت ساختارسازی برویم. برنامه مملکت چشم‌انداز ۲۰ ساله است، اما یک بار در آن به آب اشاره نشده است. در آینده بحران جهانی، بحران آب است، اما ما اصلاً به آن نگاهی نداریم. کشور ما این است. اگر ساختار باشد، آقای مدیر! شما باید هشت ساعت بخوابی، هشت ساعت کار کنی و هشت ساعت هم به زن و بچه‌ات و خانواده‌ات برسی، اما در آن هشت ساعتی که کار می‌کنی، به اندازه ۶۰ سال به مملکت خدمت کنی. این حرف‌ها را هم بگویی، می‌گویند ...

نمی دانم چرا بودجه ذوب آهن کم می شود

ذوب ‌آهن یک باشگاه است. من تعجب می‌کنم که چرا خبرنگاران بومی و رسانه ملی نمی‌آیند یک فیلم ۱۰ دقیقه‌ای از باشگاه ما و امکاناتش بگیرند و آن را توضیح بدهند. ذوب‌آهن به‌واقع باشگاه است، اما نمی‌دانم چرا بودجه چنین باشگاهی را عوض اینکه زیاد کنند، کم هم می‌کنند.

اکبر ایمانی به عنوان ملی پوش یک ریال هم نگرفته

 بازیکن دو نفر را می‌شناسد؛ آن کسی که به او پول می‌دهد و آن کسی که به او بازی می‌دهد. اگر قرار بود تورم را در نظر بگیریم این بودجه باید ۳۵ میلیارد می‌شد اما ما آن را کاهش هم داده‌ایم. قبلاً سازمان ورزش که فعالیت می‌کرد در جلسات شورای ورزش هفت وزیر حضور پیدا می‌کردند اما ورزش با تبدیل به وزارتخانه محدودتر و کوچک‌تر شده است. اولین سالی است که ذوب‌آهن تعهدات خود را درست انجام نداده اما تیم کارش را پیش برده است. ما حدود ۳۰ درصد پرداختی داشتیم اما تیم‌هایی هستند که ۷۰ درصد دریافتی داشته‌اند و اعتراض می‌کنند. از مسئولان کارخانه صادقی و هیأت مدیره ذوب‌آهن خواهش می‌کنم به تیم پول تزریق کنند. افراد قدیمی پول کمی گرفتند و بازیکنان جدید هیچ دریافتی نداشته‌اند. اکبر ایمانی به عنوان یک ملی‌پوش به اینجا آمده اما یک ریال نگرفته است. تیمی بوده که مربیان و بازیکنان خارجی‌ها ۷۰ درصد دریافتی داشته است ولی باز هم اعتراض می‌کنند. صادقی باید به این مسئله ورود کند و به باشگاه پول تزریق کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.