تیم والیبال سایپا در دیدار برابر شمس انتقام شکست دور رفت را گرفت.

سایپا برابر شمس پیروز شد/ نارنجی پوشان انتقام باخت دو رفت را گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری یک دیدار از ساعت ۱۵ بین تیم های سایپا تهران و شمس در خانه والیبال آغاز شد.

در این دیدار که در حضور تنها پنجاه تماشاگر انجام شد تیم رده سومی سایپا موفق شد با نتیجه سه بر صفر برابر شاگردان محمد وکیلی در تیم شمس به برتری دست یابد و ضمن جبران شکست دور رفت، جایگاهش در رده سوم را تثبیت کرد.

نارنجی پوشان که پیش از این صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۴، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۲ به سود خود تمام کردند تا با کسب سیزدهمین بردشان مجموع امتیازاتشان را به عدد سی و نه برسانند.

در سوی مقابل یاران جوان تیم شمس که در هفته‌ گذشته نیز مغلوب پیکان شده بودند و برای افزایش امیدهایشان برای صعود به مرحله پلی آف به تکرار برد دور رفت برابر سایپا نیاز داشتند برابر تیم متحول شده محمد شعبان خمسه کاری از پیش نبردند تا با شش برد و چهارده امتیاز شاید در پایان هفته رده نهم را نیز از دست بدهند.

دیدار تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری تبریز که از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن آیت الله خاتمی آغاز شده با نتیجه یک بر صفر به سود خاتم در جریان‌است.

در دیگر دیدار های هفته هجدهم از ساعت ۱۶ تیم ساری ۲۱ در خانه مصاف پیکان تهران رفته است و شهرداری ورامین میهمان رعد پدافند کاشان است.

شهرداری ارومیه از ساعت ۱۷ در سالن غدیر از کاله مازندران میزبانی می کند و ساعت ۱۷:۳۰ در آخرین دیدار  بانک‌سرمایه و هاوش گنبد در خانه والیبال به مصاف هم می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.