رئیس مجلس سوریه در دیدار ظریف ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی از ملت سوریه در مبارزه با تروریسم گفت: ایران شریک اصلی ما در مقاومت، پیروزی، روند سیاسی و بازسازی این کشور است.

ایران شریک اصلی سوریه/ قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم

قدس آنلاین- «حموده یوسف صباغ» رئیس مجلس سوریه که در ایران حضور دارد، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ظریف با تمجید از مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر توطئه‌ها و پیروزی بر تروریست‌ها اظهار داشت: این پیروزی‌ها باعث شد آمریکا و رژیم صهیونیستی طرح‌های تخریبی خود را به نفع تروریست‌ها تشدید کنند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما و شما مراحل دشوارتری را هم پشت سر گذاشتیم ابراز امیدواری کرد این مراحل خطیر هم با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

رئیس مجلس سوریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه در مبارزه با تروریسم افزود: ایران شریک اصلی ما در مقاومت، پیروزی، روند سیاسی و بازسازی سوریه است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی آن را نمونه‌ای از دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: کشورهای اسلامی با اتحاد و همبستگی بر همه توطئه‌ها پیروز خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.