نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد حضور تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه کربلا منوط به مجوز فیفا است.

کفاشیان: حضور تیم های ملی فوتبال ایران در عراق منوط به مجوز فیفا است

به گزارش قدس آنلاین، علی کفاشیان در حاشیه حضور در ورزشگاه کربلا گفت: عراق در زمینه سخت افزاری در رشته فوتبال شرایط خوبی دارد بطوری که ورزشگاه های بسیار خوبی در کربلا، نجف و بغداد دارند که ظرفیت برگزاری رقابت های بین المللی را دارند اما همچنان بدلیل مسایل امنیتی دیدارهای بین المللی این کشور به دلیل ارتباط خوب و منطقی با ایران در کشور ما برگزار می شود.

کفاشیان برگزاری رویدادهای بین المللی در استادیوم‌های فوتبال عراق را منوط به موافقت فیفا عنوان کرد و اظهارکرد: فیفا هنوز به عراق اجازه نداده است که در کشور خود میزبانی کند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فدراسیون فوتبال عراق موافقت فدراسیون ایران برای برگزاری دیدارهای دوستانه در رده های سنی مختلف تیم های ملی را کسب کرده و ما در این زمینه مشکلی نداریم اما چون برگزاری دیدارهای دوستانه هم منوط به مجوز فیفا است برای حضور در عراق منتظر مجوز فیفا هستیم.

کفاشیان با تقدیر از وزارت ورزش و جوانان در اعزام هیات ورزشی ایران به عراق نشست با مسوولان فدراسیون های ملی این کشور را خوب توصیف  و تاکید کرد: ارتباط نزدیک و تنگاتنگی بین فدراسیون های فوتبال ایران و عراق وجود دارد و در زمینه های مختلف همکاری می‌کنیم. آنچه مسلم است آنها امکانات سخت افزاری خوبی دارند که امیدواریم بتوانند نظر فیفا را برای میزبانی نیز جلب کنند.

کفاشیان رییس کمیته فوتسال ایران، پیشرفت فوتسال عراق را نیز قابل توجه دانست و گفت: عراق رشد خوبی در زمینه فوتسال داشته بطوری که توانستند بعد از ایران سهمیه المپیک نوجوانان را کسب کنند، از همین رو همکاری های دو کشور در ابعاد فوتسالی هم وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.