زنجان-معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه کتاب همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب زنجان همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم قاسمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه فجر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هر سال همزمان با دهه فجر برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این اداره کل در حوزه فرهنگ و قرآنی و هنری اجرا می‌شود، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که امسال به مناسبت دهه فجر اجرا می‌شود، جشنواره فیلم فجر است.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در قالب این برنامه فیلم‌های جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز اکران می‌شود.

قاسمی همچنین از برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب نیز خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه نیز با حضور ناشران استانی و با ارائه ۳۰ درصد تخفیفی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این نمایشگاه از روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز خبر داد و گفت: کانون‌های مساجد استان نیز به فراخور فعالیتی که دارند، برنامه‌های مناسبتی را طی دهه فجر اجرا می‌کنند.

قاسمی برگزاری نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی دهه فجر اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه با عنوان "همراه با خورشید" برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.