گناباد-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت : این دانشگاه به لحاظ فیزیکی با تلاش مدیران قبلی به جایگاه مطلوبی رسیده است و تلاش ما بیشتر بر رشد کیفی متمرکز است.

اورژانس هوایی تا خرداد سال ۹۷  درگناباد راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین جواد بازلی چهارشنبه شب در جمع اعضای سازمان‌های مردم نهاد در گناباد گفت: در یازدهم مهرماه سال جاری که ریاست دانشگاه علوم پزشکی گناباد را پذیرفتم دانشگاه با ۳۵ میلیارد تومان بدهی روبرو و بیمارستان تازه افتتاح شده علامه بهلول نیز با مشکلات زیادی دست به گریبان بود که هنوز این مشکلات وجود دارد و ای‌کاش این بیمارستان یک سال دیرتر راه‌اندازی می‌شد.

وی ادامه داد: افزایش رشته‌های دانشگاهی و راه‌اندازی بخش‌های پزشکی از برنامه‌های مهم ما است.

بازلی از اخذ مجوز رشته پرستاری سالمندان خبر داد و گفت: راه‌اندازی بخش جراحی قلب نیز از اهداف دور و دراز مدت ماست که امیدواریم این امر محقق شود.

وی گفت: مقدمات  راه‌اندازی اورژانس هوایی آماده شده است و تا خرداد سال ۹۷ محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به ادغام بیمارستان‌های۱۵ خرداد بیدخت و ۲۲ بهمن در بیمارستان علامه بهلول و بلااستفاده بودن این بیمارستان گفت: قرار است که در بیمارستان ۱۵ خرداد بیدخت یک مرکز دی‌کلینیک دایر شود و در بیمارستان ۲۲ بهمن نیز درمانگاه طب سنتی و دندانپزشکی و طب‌کار هم‌اکنون مشغول به خدمت‌رسانی است.

بازلی با اشاره به پرداخت اضافه کار و کارانه معوقه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۳ ماه کارانه پزشکان پرداخت شد و اضافه‌کاری پرستاران مربوط  به سال ۹۵ نیز تسویه شده است.

در این جلسه از دکتر القاسی  متخصص مغز و اعصاب بیمارستان بهلول  تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.