سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد گفت: هرچند که خوشحالم در این بازی بازنده نبودیم اما از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم ناراحتم.

برانکو: نزدیک بود جریمه شویم/ از نتیجه راضی نیستم/ موقعیت های زیادی از دست دادیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک - یک امروز پنجشنبه پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر گفت: یک بار دیگر قبل از هر چیز سالگرد حادثه پلاسکو را تسلیت عرض می کنم. افرادی که زندگی خود را برای مردم و کشورشان دادند. همچنین از هوادارانمان هم تشکر می کنم. آنها عملا یار دوازدهم ما هستند.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: قانون همیشگی فوتبال رخ داد که از موقعیت هایت استفاده نکنی معمولا جریمه می شوی و بازی را می بازی. اما خوشبختانه موفق شدیم نتیجه را نجات دهیم. اگر چه از نتیجه راضی نیستم اما راضی ام که نباختیم و اطمینان دارم که از این بازی ها درس عبرت خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید بهتر نبود صادق محرمی به خاطر سانترهایش در زمین می ماند گفت: او احساس درد روی پایش داشت و نخواستم صبر کنم که خدای ناکرده مشکلش جدی شود. قطعا اگر مشکلی نداشت او را بیرون نمی کشیدم. من مجبور شدم این تغییر را ایجاد کنم و موافقم که از لحاظ فنی نمی توانم ایرادی از بازیکنانم بگیرم.

برانکو اظهار داشت: در این بازی ۸ موقعیت را خراب کردیم و با سیاه جامگان هم ۷ موقعیت را از دست دادیم. مشکل فصل گذشته در حال رخ دادن است که نمی توانستیم استفاده کنیم. اما خوشحالم که حریف را به زانو در می آوریم. امیدوارم در بازی های بعدی این مشکل حل نشود.

سرمربی پرسپولیس درباره هدر رفتن موقعیت های پرسپولیس توسط مهاجمان تیمش گفت: درباره ضربه نهایی که مهاجمان می زنند باید بگویم معمولا مهاجم باید مادرزادی این کار را آموخته باشد. دلمان می خواهد موقعیت های زیادی کسب کنیم و به گل برسیم. علیپور همچنان آقای گل لیگ برتر است. طبیعی است از او و منشا انتظار دارم موثرتر باشند. درباره شجاعت بازیکنانم باید بگویم گلی که در ثانیه های پایانی زدیم نشان از اعتماد به نفس آنهاست.

وی درباره گل نزنی های گادوین منشا و احتمال حضور امیری در خط حمله گفت: واقعیت این است که از وحید امیری در این پست در دوسال اخیر استفاده کردیم. او کاندیدای این پست است. اما همواره حول و حوش تیم، اتفاقاتی می افتد که مجبوریم تصمیمات دیگری بگیریم.

برانکو ایوانکوویچ درباره عدم تغییر سیستم پرسپولیس در بازی هایی که حریفانش بسته به میدان می آیند گفت: مقابل نفت تهران و همین بازی با گسترش، شانس های خیلی زیادی به بوجود آوردیم. اما اینکه تبدیل به گل نشد مساله دیگری است. همیشه حمله از جناحین خیلی راحت تر است که به گل برسیم. در واقع روش بازی تیمم این است که تعادل در حمله از هر جناحی را به وجود بیاوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.