نوشهر- مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: ویژه برنامه گرامیداشت جانباختگان سانحه نفتکش سانچی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در بندر نوشهر برگزار می شود.

کتابداران مازندرانی «فانوس دریا» را روشن می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور اظهار کرد: در پی وقوع سانحه دلخراش برای نفتکش سانچی و جان باختن تعدادی از دریانوردان غیور میهن، اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدام به برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم گرامیداشتی در بندر نوشهر کرده است.

وی یادآور شد: این مراسم ۳۰ دی ماه و با حضور جمعی از کتابداران استان و همچنین مسئولین شهرستان نوشهر بر روی عرصه یک کشتی در این بندر برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه اعتقاد داریم کتابداران رفیق لحظه های شاد و غمگین مردمی هستند که کتاب آرامشان می کند، اظهار داشت: آنها در هر شرایطی باید درصحنه و در احساس غم و شادی هم میهنانشان شریک باشند.

ولیپور افزود: به همین دلیل این بار هم خانواده کتابداران استان به نشانه قدر شناسی و همدردی با خانواده جانباختگان حادثه سانچی، تصمیم گرفتند بر روی عرشه کشتی نشست ویژه ای برگزار تا طی آن کتاب هایی که در خصوص دریانوردان غیور کشورمان تالیف شده است، معرفی گردد.

وی یادآور شد: در این مراسم که بخش های متفاوت خواهد داشت دو کتاب «فانوس دریایی» و «تکاوران نیروی دریایی خرمشهر» معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.