بجنورد- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: وحدت شیعه و سنی در استان ، الگویی برای سایر مناطق و خاری در چشم دشمنان اسلام است.

وحدت شیعه و سنی الگویی برای سایر مناطق و خاری در چشم دشمنان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در دیدار با علمای اهل سنت شهرستان راز و جرگلان به شرایط حساس منطقه و دنیای اسلام و استراتژی کهن استکبار جهانی در ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ،انگلیس و اسرائیل، وحدت و همدلی مسلمانان را مغایر اهداف خود دانسته و با تشکیل گروه های تکفیری و سلفی و ایجاد اختلافات مذهبی و درنهایت جنگ و خونریزی در جوامع اسلامی سعی در ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و تسلط بر این کشورها دارند.

وی با تاکید بر اینکه تکفیری ها و سلفی ها ربطی به اسلام نداشته و شیعه و سنی نیستند تصریح کرد: جریان ها و گروه های تروریستی و تکفیری دست پرورده غرب بوده و به دنبال ایجاد خونریزی و اختلاف در بین مسلمانان هستند.

این مقام مسئول ایران اسلامی را نماد عملی وحدت بین مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد : ایران در بین سایر جوامع، به واسطه انقلاب اسلامی، رهبری، امام راحل، شهادت ها، رشادت ها، ایثار و فداکاری و وحدت کلمه در سایه سار ولایت از امنیت و آسایش مطلوبی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری در زمینه احترام به مقدسات مذاهب و تاکید بر تحکیم وحدت، ایشان را محور وحدت و اتحاد مسلمانان جهان دانست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.