شهرکرد-در جلسه شورای اداری استان چهار محال با حضور وزیر اطلاعات خبرنگاران بصورت گزینشی و فیلتر شده انتخاب شده و فقط خبرنگاران دولتی ایرنا و ایسنا اجازه حضور داشتند و دیگر خبرنگاران را به جلسه راه ندادند.

برخورد گزینشی با رسانه‌های اصولگرایی برای شرکت در شورای اداری با حضور وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد ،جلسه شورای اداری صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، اقبال عباسی استاندار و دیگر مقامات و مسئولان محلی در سالن اجتماعات شهید جعفرزاده سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

وزیر اطلاعات که به منظور شرکت در جلسه شورای اداری استان و بررسی مسائل سیاسی، امنیتی شهرکرد و تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل اطلاعات استان سفر کرده است.

سید محمودعلوی در این نشست ضمن دیدار با مسئولان و مقامات محلی از خدمات ۴ ساله محمود کوثری مدیرکل سابق تجلیل و علیرضا حق شناس را به عنوان مدیرکل جدید معرفی خواهد کرد.

شایان ذکر است با اطلاع رسانی از هفته پیش که جلسه شورای اداری استان صبح روز شنبه ۳۰ دی ماه با حضور وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد مدیران با اتخاذ تدابیر امنیتی اجازه حضور در این جلسه را داشتند و فضای این جلسه امنیتی و سختگیرانه بود بطوری که ۴ نفر از حراست استانداری و اداره کل اطلاعات استان  با دقت و حساسیت خاصی ورود و خروج های مدیران را چک نموده و همه افراد را زیر نظر داشتند.

آنچه باعث تعجب و شگفتی حاضران و مدیران شد برخورد گزینشی و تبعیض آمیز  اداره کل اطلاعات استان با خبرنگاران و اصحاب رسانه بود که به کسی اجازه حضور داده نمی شد به جزء خبرنگاران دولتی که وابسته به دولت دکتر حسن روحانی هستند.

شایان ذکر است در جلسه شورای اداری استان فقط به خبرنگاران ایرنا و ایسنا اجازه حضور دادند و از ورود دیگر خبرنگاران قدس آنلاین، فارس و ... خووداری نموده و آنها را به خارج از جلسه هدایت کردند.

گفتنی است این جلسه در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.