کرج - معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال توسعه کشور هستیم گفت: هراقدامی که حرکت بخش خصوصی را کند کند و ایجادمانع نماید خیانت به کشور و در تضاد با منافع ملی کشور است.

ایجاد مانع در حرکت بخش خصوصی خیانت به کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسحاق  جهانگیری صبح امروز شنبه در آیین افتتاح یک کارخانه صنایع غذایی اظهار کرد:  البرز استانی دانشگاهی، صنعتی و دارای فناوری است که از ظرفیت بالای توان انسانی برخوردار است و بخش عظیمی از صنایع کشور در البرز فعال است.

وی با بیان اینکه این استان در بخش کشاورزی و  محصولات باغی از رتبه بالایی برخوردار است، گفت: البرز در همسایگی با تهران قراردارد و این دو استان جمعیتی بیش از ۱۵ میلیون نفر را در خود جای داده است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: به دنبال توسعه کشور هستیم  ودراین فکر هستیم تا ایرانی توسعه یافته، پیشرفته و مدرن بسازیم.

 وی تصریح کرد: بخش خصوصی ایران باید میدان دار توسعه کشور باشد لذا هرحرکتی که روند بخش خصوصی را کند کند و در مسیر آن مانع ایجاد کند، خیانت به کشور  و در تضاد با منافع ملی است.

جهانگیری با اشاره به اینکه باید فضای ایران به محیطی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شود افزود:  مسئولان موظف به ایجاد فضایی امن برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستند و در این زمینه  اهتمام جدی در کشور وجود دارد.

معاون اول رییس جمهور درپایان با اشاره به اینکه صنایع غذایی در کشور به صورت ۱۰۰ درصدی توسط بخش خصوصی اداره می شود گفت:حضور در بازارهای جهانی ضروری است و می توان با صادرات مواد غذایی به موفقیت و پیشرفت در اقتصاد و تقویت روابط خارجی دست پیدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.