بجنورد-فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۶۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

۶۵ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از استان های جنوبی به این استان را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی افراد مورد نظر شدند، افزود: بعد از هماهنگی قضائی و ایجاد تور ایست و بازرسی ماموران به یک دستگاه تریلی مشکوک که بعد از توقف خودرو در بازرسی صورت گرفته مقدار ۶۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یاد آور شد: پلیس با تمام توان آماده مقابله با سوداگران مرگ و بر هم زنندگان نظم اجتماعی است و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دو هزار و ۳۷۸ عدد قرص غیر مجاز در مانه وسملقان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۲ هزار و ۳۷۸ عدد انواع قرص های غیر مجاز و دستگیری ۳ متهم در این راستا خبر داد.

سرهنگ علی حسین رختیانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه نگهداری و توزیع انواع قرص های غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی دریافتند که متهمان قصد فروش مقادیر زیادی قرص های غیر مجاز را درسطح شهر دارند، افزود: با مراجعه ماموران به محل مورد نظر، هر دو متهم روئیت و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی صورت گرفته از محل انبار داروهای غیر مجاز تعداد ۲ هزار و ۳۷۸ عدد انواع قرص های غیر مجاز را کشف و عامل اصلی فروش دارو های غیر مجاز که در محل انبار حضور داشت را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با این گونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تصادف پراید با کامیون در خراسان شمالی یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کشته شدن یک نفر در برخورد شب گذشته سواری پراید با یک کامیون در محور بجنورد به آشخانه خبر داد.

 سرهنگ علیرضا حسین زاده در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فورییت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بجنورد به آشخانه عوامل پلیس راه سریعا در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت این تصادف که بین یک دستگاه سواری پراید و کامیون به وقوع پیوست انحراف به چپ از سوی راننده سواری پراید و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی وی بوده است.

وی درباره خسارات جانی این حادثه بیان داشت: متاسفانه در این حادثه راننده سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده ها از تمامی رانندگان درخواست می‌شود با سرعت مطمعنه تردد نمایند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق موتورسیکلت با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گرمه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق و مالخر به هویت معلوم شدند که در یک عملیات غافلگیرانه افراد مورد نظر را دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی انتقال نمودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان اموال سرقتی شامل تعدادی تنه موتور و درپوش چدنی فاضلاب کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، افزود: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان را به مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازند نمی دهد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.